انقلاب اسلامی در بسیاری از عرصه ها تحول آفرین بود/ آیت الله گلپایگانی با ساده زیستی و بصیرت در آرمان های اسلام نقش آفرینی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی صبح امروز در کلاس درس اخلاق فرمانداران استان مرکزی در اراک اظهار داشت: سازندگی و جبهه پرهیز از خشونت مقاومت و توحید را در منطقه شکل داده است.

حتی نجف آبادی گفت: رژیم پهلوی چیزی جز خیانت و تخریب منافع نداشت و امام عصر (عج) به یاری ملت ایران آمدند و انقلاب امام خمینی (ره) را شکل دادند و امروز باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم. بعد نمایشی و عملیاتی که باید در بعد عملیاتی بیشتر به آن توجه کنیم.


انقلاب اسلامی در بسیاری از عرصه ها تحول آفرین بود

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در بسیاری از عرصه ها تحول آفرین بوده است و در گام دوم این تحول باید بیشتر جنبه معنوی، سیاسی و اقتصادی داشته باشد و چون ملت ایران در شعور دینی و انقلابی پیشرو است، باید از فرهنگی بالایی برخوردار باشد. ارتفاعات و فتح اقتصاد.

امام جمعه اراک افزود: امروزه در برخی حوزه های توسعه فرهنگی، وکالتی، اجتماعی، اقتصادی و عدالت محور خلاءهایی وجود دارد که پرکردن این خلاءها نیازمند هر تلاش و ظرفیتی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی در چهل سال اول در عرصه های مختلف به دستاوردهایی دست یافته ایم و در گام دوم انقلاب باید این دستاوردها را حفظ و تقویت کنیم. “


انگیزه های مذهبی و انقلابی در نقاط مختلف کشور غالب است

وی ادامه داد: باید انگیزه های دینی و انقلابی در نقاط مختلف کشور حاکم شود و همانطور که روحیه دینی و انقلابی در بسیاری از عرصه ها در حال تحول بوده است، امروز نیز باید در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، تبلیغی، اقتصادی و توسعه عادلانه بدرخشیم. . “.

دری نجف آبادی گفت: تذکر مقام معظم رهبری در خصوص مشکلات صنعت خودروسازی داخلی باید مورد توجه همه بخش‌های تولیدی قرار گیرد و این خلأ برطرف شود. بودن.

امام جمعه اراک گفت: قرار بود خصوصی سازی بیش از 18 بلوک در استان مرکزی تحولات بزرگ صنعتی و اقتصادی ایجاد کند اما متاسفانه آنچه انتظار می رفت محقق نشد و بیانات مقام معظم رهبری فرصت مناسبی برای جبران این مشکلات است.

دری نجف آبادی یادآور شد: بسیج تمام ظرفیت استان برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در عرصه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی یکی از نیازهای مهم امروز است و برای تحقق این امر نیازمند نقشه راهی هستیم که مقام معظم رهبری باید در این نگرش برنامه ریزی کرد.

وی افزود: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری باید الگوهای موفق، نوآوری های جدید و افراد مبتنی بر دانش بیایند و قطعا این می تواند معجزه باشد و بیکاری را در کشور ریشه کن کند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه حل مشکلات اقتصادی و دوری از وابستگی به نفت نیازمند عزم همه جانبه و اراده ملی است، گفت: مدیرانی که کارگزاران جبهه اقتصادی و سربازان جنگ اقتصادی هستند باید در این زمینه پیشگام باشند.


آیت الله صافی گلپایگانی با ساده زیستی و بصیرت در راه اسلام نقش آفرینی کرد

وی در ادامه با اشاره به اینکه آیت الله حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی که بیش از یک قرن است با ساده زیستی، تواضع، مجاهدت، بصیرت، در راه اسلام و راه اهل بیت(ع) نقش آفرینی کرده است، گفت: وی افزود: حوزه علمیه بودند و با اراده ای قوی در بسیاری از مسائل دینی، انقلابی و دلسوزانه و مبارزاتی ایفای نقش کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: درگذشت این عالم بزرگوار و دینی را که چشم و چراغ حوزه های علمیه بودند به امت و حوزه های علمیه تسلیت عرض می کنیم و این عالم برجسته را ارج می نهیم. مراسم باشکوهی فردا پنجشنبه در مسجدالحرام اراک برگزار می شود.

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و سرخ شدن اوضاع، لازم است همگان به رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند و سلامت انسان ها در اولویت همه برنامه ها باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید