آیت الله هادی روحانی یک الگوی ساده زیستی بود

ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806411

علی معلمی گفت: ساده زیستی، تقوا، سیره علمای برجسته ای همچون آیت الله هادی روحانی، مردم را به نظام اسلامی و امام راحل علاقه مند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله علی معلمی شنبه شب همزمان با بیست و سومین سالگرد رحلت امام راحل و رهبری در مازندران، آیت الله هادی روحانی در سالروز شهادت امام هادی (ع) که در حوزه علمیه برگزار شد. حاتم پیامبران در بابل بیست و سه سال از رحلت عالم ربانی و نماینده فقید امام و رهبری می گذرد.

وی با اشاره به جایگاه علما در اسلام افزود: علمای ربانی با رهنمودهای خود نقش بسزایی در ترویج معارف دینی و فرهنگ اهل بیت(ع) دارند.

امام جمعه قائمشهر به نقش مهم علما در ایجاد رغبت و انگیزه در بین مردم با امام راحل و انقلاب پرداخت و گفت: مردم سبک زندگی را سرشار از صفا، ساده زیستی، تقوا و صفای روح برجسته می بینند. علما را آرزوی انقلاب آیت الله روحانی دانستند: «و قیام بزرگ امام راحیل را کشف کردند.

معلمی با بیان اینکه انقلاب و قیام امام راحل توسط آیت الله روحانی در خطه شمال و استان مازندران نورانی شد، افزود: انقلاب.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: سیره مادی و سیره آیت الله روحانی قبل و بعد از انقلاب تغییری نکرد و ایشان تا آخرین لحظه در همان لحظه زندگی ساده و زاهدانه ای سرشار از صمیمیت در بین مردم داشتند. خانه روستایی

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری باتقوا را از ویژگی های بارز آیت الله روحانی عنوان کرد و گفت: مردم سیره آیت الله روحانی و هدایت این عالم ربانی را در مسیر پایداری دیدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید