حاج قاسم الگوی اخلاص، ساده زیستی و خدمت به مردم بود

ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794767

مرتضی خوش اخلاق گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه اخلاص، سادگی، شجاعت و خدمت به مردم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی هوشکلک در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز ضمن تسلیت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: نام و یاد حاج کاسم برای همیشه در یاد و خاطره ملت ایران و آزادگان در سراسر جهان خواهد ماند. . او جدای از فرماندهی به تمام معنا، متفکری برجسته و سیاستمداری شجاع بود.

این یادگار دفاع مقدس و جانشین سابق فرماندهی سپاه در شهرستان کرمانشاه افزود: حاج قاسم فرماندهی بود که خود را سرباز ولایت می دانست و تمام زندگی خود را وقف خدا و خدمت به مردم کرد.

وی گفت: شهید سرلشکر قاسم سلیمانی امروز الگو و اسطوره بزرگی است. او الگوی اخلاص، سادگی، شجاعت و خدمت به مردم و قهرمان مبارزه برای آرمان‌ها، بدون ترس از «دیگران» بود و از این رو دوست داشت و خواهد ماند.

خوش اخلاقی: حاج قاسم بسیار محبوب بود و با اینکه بالاترین درجه نظامی را داشت و می توانست در زندگی و منش متفاوت باشد، اما مانند یک فرد عادی رفتار می کرد.

وی گفت: سردار سلیمانی یکی از بی نظیرترین قهرمانان و استکبار آفرینان ایران اسلامی بود و به علم جنگ تسلط داشت و وظایف خود را به خوبی انجام می داد. او عارف و اهل ولایت و اخلاق بود که جز شهادت برای او تصور نمی کرد. درود بر او.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید