سال آینده باید تعطیلی برای خدمت به مردم باشد


ساعت: 18:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856330

فرمانده سپاه فتح گفت: اگر سال آینده چنین جشنواره ای برگزار شود مسئولانی که حداقل در اینجا حضور دارند پشت تریبون حاضر می شوند و گزارش می دهند که برای رفع مشکلات مردم عزیز چه کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرمانده سپاه فتح با اشاره به صبحگاه زاگرس در جشنواره فرهنگ و هنر عشایری مارگون در مارگون، با اشاره به اینکه عشایر کمترین مزاحمت برای دولت و بیشترین فایده را برای جامعه دارند، گفت: قشر بزرگوار پرشور، شجاع و به فرموده امام خمینی ذخیره انقلاب هستند و هر زمان که این نظام بیش از 40 سال به حضور این غیورها نیاز داشت جزو اولین ها در خط مقاومت بودند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید هورامدل ادامه داد: امروز فرزندان شما غیور مردان و شیرمردان در شمال غرب هم مرز هستند. آنها در 8 سال دفاع مقدس چنین حماسه ای آفریدند و امروز اگر امنیت در سراسر کشور ما برقرار است، اکثر آنها از این قشر فرهیخته و پرتلاش هستند.

وی افزود: اینگونه جشنواره ها باید مردم ایران را با فرهنگ و آداب و رسوم باشکوه عشایر آشنا کند.


149d133b 1f37 4bc0 a3c0 47027d362b20 خبر خاکستری

سردار هورام دل در ادامه تاکید کرد: امروز جا دارد از عشایر عزیزمان که با وجود داشتن سلاح تیراندازی نکردند تشکر کنم. دغدغه همیشگی ما این است که این فرهنگ گرانبها توسط این عزیزان بیان شده است.

فرمانده سپاه فتح خطاب به مسئولان گفت: دست اندرکاران این برنامه نیز تا زمان برگزاری جشنواره دست به دست هم دادند؛ مارگون شهری تازه ایجاد شده است و مشکلات کمتری دارد و نسبت به جاهای دیگر بیشتر باشد، پس باید همه تلاش کنیم. چیزی عالی در این زمینه


cb73dc6a 3602 4473 a654 2b05e03c1695 خبر خاکستری

وی افزود: اگر سال آینده هم چنین جشنواره ای برگزار شود، مسئولانی که حداقل اینجا هستند پشت تریبون بیایند و گزارش دهند که برای رفع مشکلات مردم عزیز چه کرده اند؛ به امام بزرگوار قول می دهم. ، فرماندار، بزرگان و بزرگان این منطقه که کار خود را با شدت بیشتری انجام خواهیم داد.

سردار هورامدل با اشاره به مشکل آب در منطقه که توسط یکی از عشایر مطرح شده است، گفت: این کمترین چیزی است که برای عشایر نیاز است، قطعا تا پایان تابستان در این زمینه تلاش خواهیم کرد.


0773d941 6070 495c 8cdb a0b3d2d1fd6e خبر خاکستری

وی تاکید کرد: سپاه در عرصه های مختلف اعم از آبرسانی عشایر و روستاها و جهیزیه و هر آنچه که دارد مخلص خواهد بود و در خدمت مردم عزیز و محترم خواهیم بود. از کارکنان محترم تقاضا دارم بدون تعارف کاری برای این منطقه انجام دهند اگر شایستگی و فرصتی هست برای این عزیزان و عزیزان کاری بگذارند.

سردار هورامدل در پایان ابراز امیدواری کرد که در سال آینده جشنواره خدمات رسمی را برگزار کنیم، آنچه در حوزه آب، برق، گاز، مدرسه، مساجد و… برای این مردم انجام داده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید