ساماندهی ایستگاه راه آهن اشکذر نیازمند جدیت مسئولان شهرستانی است/ مفقود شدن برخی وام ها در اشکذر به دلیل عدم پیگیری


زمان: 09:41
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809766

جوکار گفت: در سال گذشته قراردادهای خوبی برای توسعه شهرستان اشکذر دریافت شده بود اما متاسفانه پیگیری های لازم از سوی این شهرستان انجام نشده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص سختی دسترسی به راه آهن اشکذر و عدم ساماندهی آن گفت: ایستگاه آن اما متاسفانه ردیابی های لازم انجام شده است. توسط شهر انجام نشده است.

وی افزود: متاسفانه برخی از موارد اعتبار خوبی محسوب می شود اما صرفاً به دلیل اقدام نکردن اداره کل این اعتبار از بین می رود.

نماینده مردم یزد، اشکر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی بر ساماندهی ایستگاه راه آهن و دسترسی آن به شهر اشکار تاکید کرد و گفت: این پروژه بسیار مهم است و طبق دستور وزارتخانه دستور کار مسئولان شهری با اولویت بالا

جوکار به صنایع مختلف حاضر در شهرستان اشکار اشاره کرد و گفت: صنایع و معادن باید نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی خود حساسیت بیشتری داشته باشند تا علاوه بر آلودگی ها و مشکلاتی که دارند، مشکلات مردم حل شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به آمایش سرزمین در صدور پروانه های صنعتی، گفت: شهرستان اشکار دارای شرایط خاصی است و نباید پذیرای هیچ نوع صنعتی به ویژه صنایع آلاینده باشد. شهر

وی با تاکید بر اینکه همه نقاط شهر باید با هم همدلی و همراهی داشته باشند، گفت: اگر همدلی و همکاری باشد بسیاری از مشکلات حل می شود اما اگر این همدلی نداشته باشیم نمی توانیم به درستی حرکت کنیم و شاید در جهت توسعه.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید