ساماندهی یارانه حامل های انرژی برای ایرانیان ساکن در دو خانه


ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842539

کاوان مرادیان گفت: بحث جدی ای که در هفته های اخیر در کمیته انرژی داشتیم، ساماندهی یارانه انرژی برای ایرانیان ساکن در دو خانه است و دولت یارانه انرژی بیشتری به این افراد پرداخت خواهد کرد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، کیوان مرادیان صبح امروز در نشست با شوراها و دهیاران بخشدار راستوپی سوادکوه با تسلیت حادثه دلخراش ساختمان کلانشهر آبادان، اظهار داشت: مانند گذشته نسبت به رسیدگی به این موارد اقدام خواهیم کرد.
وی افزود: مشکل بزرگ روستاهای سوادکوه گازرسانی بود که در طول این دو سال سه بار مدیرکل مربوطه را به منطقه سوادکوه آوردیم و امروز شاهد اختلال در گازرسانی در این منطقه هستیم که در نهایت در نهایت اتفاق افتاد
رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: سیاست اصلی جمهوری اسلامی حفظ و تقویت روستاها است اما در این بین برخی ادارات سیاست اشتباهی را در پیش گرفته اند که باعث عقب ماندگی در منطقه می شود که یکی از نمونه های آن است. جلوگیری از رویه اشتباه بدون پشتوانه علمی است که توسط مدیران مربوطه انجام می شود.
یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بحث جدی ای که در هفته های اخیر در کمیسیون انرژی انجام داده ایم، ساماندهی یارانه انرژی برای ایرانیان ساکن در دو خانه است. دولت برای حامل های انرژی خود یارانه بیشتری می پردازد ما می خواهیم یارانه به نفع مردم پرداخت شود و افراد خاصی از آن بهره مند شوند.
مرادیان افزود: مازندران ساختار و تاریخ کل کشور است و از آن استفاده می کنند، بنابراین تلاش می کنیم با کمک همه نمایندگان مجلس استان، قانون را زنجیره ای تغییر دهیم تا افراد غیر بومی به نفع مردم روستاهای مازندران باشند. از حضورش در روستاها
وی با اشاره به اقتصاد و اشتغال بخشداری و حوزه سوادکوه گفت: اشتغال در این کارخانه و با پیروی از موضوع گردشگری به دنبال رونق اقتصادی و اشتغال اهالی این منطقه هستیم.
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: آماده اقدام.
رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست های کلان نظام به گونه ای است که با این تحریم های شدید و بی عدالتی های موجود می تواند مشکلات دهقانان را حل کند و ما در مجلس برای آن تلاش می کنیم، پس خوب است. به زودی اتفاقات می افتد بیایید منطقه سوادکوه را درک کنیم و منافع معادن و حضور غیر بومی ها به خود روستاییان برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید