سامانه ستکا در زنجان راه اندازی شد/ توزیع جوجه گرم با سامانه ستکا در حال انجام است


ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906821

معاون سازمان توسعه تجارت و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار مجرسه؛

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه سامانه ستکا از سه هفته گذشته در زنجان راه اندازی شده است، گفت: توزیع مرغ گرم با سامانه ستکا در حال انجام است. استان.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالله جعفری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه سامانه ستکا در چند استان از جمله زنجان اجرا می شود، تصریح کرد: سامانه ستکادر استان زنجان در زمینه مرغ گرم فعال است، بنابراین فرآیند تحویل مرغ زنده از مرغداری برای فروش مرغ گرم به مرغ فروشی های سطح شهر انجام می شود. این سامانه پیاده سازی و پایش شده است.

وی افزود: در هفته های گذشته جلساتی با اتحادیه های مرتبط از جمله اتحادیه مرغداران، کشتارگاه های مرغ استان، اتحادیه مرغ فروشان استان برگزار و هماهنگ شده و از سه هفته گذشته توزیع مرغ گرم در استان تحت ستکا در حال تولید است. سیستم.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: مقرر شد در آینده نزدیک 100 درصد مرغ گرم توسط سامانه ستکا تامین شود که در حال حاضر در یک سامانه در حال اجراست. مرحله آزمایشی پس در صورت وجود مشکل حل می شود و در آینده نزدیک بیایید شرکت همه طبقات را با این سیستم داشته باشیم.

وی گفت: پس از موفقیت در این مرحله، سایر اقلام مورد نیاز برای تنظیم بازار دولتی مانند برنج، شکر، کره با استفاده از ظرفیت این سامانه توزیع می شود.

جعفری با اشاره به اهداف اجرای این سامانه یادآور شد: نظارت دقیق بر میزان تولید، میزان موجودی کالاهای اساسی، عدالت در توزیع در اقصی نقاط استان، حذف دلالان غیرضروری، دسترسی عادلانه عمومی همگانی به استان به کالاهای اساسی از جمله اهداف این طرح است تا تمامی مراحل عرضه، تولید، توزیع به مصرف کننده با استفاده از ظرفیت سامانه رصد شود و رضایت جامعه حاصل شود.

این کارمند اذعان داشت: در سامانه ستکا در حال حاضر مدیریت تا مرحله تحویل مرغ به خرده فروش رصد می شود که در صورت نیاز می توان گردش کار را تا مرحله تحویل به مصرف کننده توسعه داد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خاطرنشان کرد: فعالان فعال در سامانه ستکا شامل مرغداری ها، کشتارگاه ها، سامانه حمل و نقل، شبکه توزیع فروشگاه های مرغ بوده و به تمامی این گروه ها اعلام شده است.

وی گفت: فروشگاه های پروتئینی و زنجیره ای متقاضی عضویت و ثبت نام در سامانه هستند، می توانند به آدرس setk724.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید