سایت روسی: آزمون می خواهد به آلمان برود

با اعلام علاقه باشگاه لیون فرانسه برای جذب سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران و تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه، گمانه زنی ها درباره آینده این مهاجم دوباره بالا گرفت.

جونینیو پرنامبوکانو، مدیر ورزشی لیون فرانسه اخیراً گفت: “ما سردار آزمون را دوست داریم.” من و پیتر بوش (رئیس لیون) به او علاقه مندیم. آزمون بیشتر شبیه یک مهاجم وسط است، هرچند او در سمت چپ مهاجم دوم هم بازی می کرد. ما نمی دانیم که آیا می توانیم این انتقال را انجام دهیم یا خیر، اما سعی می کنیم این کار را انجام دهیم.

قرارداد سردار آزمون با زنیت در تابستان 2022 به پایان می رسد. یعنی باشگاه زنیت فقط همین نقل و انتقالات زمستانی را دارد تا این مهاجم ایرانی را بفروشد و از این طریق کسب درآمد کند. در غیر این صورت و در صورت عدم تمدید آزمون با زنیت، او در تابستان به عنوان بازیکن آزاد به هر کجا که بخواهد می رود.

در همین راستا سایت روسی «چمپیونشیپ» به تحلیل آخرین وضعیت این آزمون پرداخته و تاکید کرد که باشگاه زنیت تمام تلاش خود را برای جلوگیری از خروج آزاد آزمون از این تیم انجام خواهد داد.

این سایت می نویسد: باشگاه لیون از یک طرف اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار می دهد که هر لحظه آماده عقد قرارداد با بازیکن ایرانی است. آتالانتا منتظر چراغ سبز برای شروع مذاکرات است. احتمالا فقط خود آزمون آرام است. او شروع به گلزنی می کند و به فرم بهتری باز می گردد. مشخص است که او گزینه اول سرگئی ساماک (سرمربی زنیت) است.

در این سایت روسی آمده است: اخباری مبنی بر عدم تمدید آزمون با زنیت و جدایی او به عنوان بازیکن آزاد منتشر شده است. به گزارش چمپیونشیپ، زنیت همه این کارها را انجام می دهد تا این اتفاق نیفتد. خود سردار هم می خواهد به آلمان برود اما اگر باشگاه سن پترزبورگ قرارداد خوب و بلندمدتی ارائه دهد، می تواند نظرش را عوض کند.

دیدگاهتان را بنویسید