ستاره بیگانه در راه پرسپولیس؟ انتخاب یحیی کدام بازیکن است؟

پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود در نقل و انتقالات تابستانی با شهاب زاهدی قرارداد امضا کرد و این مهاجم ملی پوش با قراردادی یک ساله راهی پرسپولیس شد. از سوی دیگر 3 مهاجم دیگر پرسپولیس به نام های شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا و عیسی آل کثیر از پرسپولیس جدا شدند تا این تیم نیاز به جذب یک مهاجم دیگر را احساس کند. یحیی نمی خواهد آب بریزد و مهاجمی می خواهد که بتواند در دیدارهای مهم به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس کمک کند.

در هفته های اخیر گزینه های زیادی از کشورهای مختلف به یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس معرفی شده اند. گزینه هایی که در آن بازیکنان معروف و گران قیمت بودند و گزینه های بی کیفیت و ارزان. در روزهای اخیر نام دو بازیکن بیش از سایرین در اطراف باشگاه از پرسپولیس شنیده می شود. ابتدا استفان یوتیچ ستاره سابق منچسترسیتی، فیورنتینا و… و سپس ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق. اما پیگیری های ما نشان می دهد که این دو مهاجم مورد توجه یحیی گل محمدی نیستند و برنامه ای برای مذاکره با آنها برای پیوستن به پرسپولیس وجود ندارد.

گل محمدی گزینه های مختلفی را در نظر می گیرد تا بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد. او مهاجمی با کیفیت مثل لوکادیا می خواهد که بتواند در لحظات حساس گره بازی پرسپولیس را باز کند. باشگاه پرسپولیس در این زمینه به یحیی قول همکاری داده است و انتظار می رود به درخواست های سرمربی پرسپولیس پاسخ داده شود. مدیران پرسپولیس به یحیی گفته اند که می توانند مهاجمی با کیفیت لوکادیا به ایران بیاورند و به همین دلیل گل محمدی باید گزینه های نهایی خود را به مدیران باشگاه اعلام کند.

همچنین طبق شنیده های من بودجه باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی حدود یک میلیون دلار است که بودجه خوبی به نظر می رسد و یحیی با این پول می تواند امیدوار باشد که یک مهاجم خارجی خوب بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید