ستاره جدید پرسپولیس از انگلیس می آید

با وجود اینکه تمیروف در پرسپولیس ماندگار شد، اما شنیده ها حاکی از آن است که پس از بازی با ذوب آن، سرمربی پرسپولیس در تصمیم قبلی خود تجدید نظر کرده و این احتمال وجود دارد که گل محمدی بخواهد مهاجم دیگری را به خدمت بگیرد. به نظر می رسد گل محمدی انتخاب کرده و باشگاه در حال مذاکره با گزینه مورد نظر است. دیروز برخی منابع خبر دادند که گزینه منتخب یحیی بازی در لیگ دسته اول انگلیس است و کیفیت خوبی دارد.

این شایعه از آنجا ناشی می شود که تمیروف در بازی با ذوب آن عملکرد ضعیفی داشته و حمله سایبری دیگری به این بازیکن ازبکستانی انجام شده است و به نظر می رسد به همین دلیل است که یحیی گل محمدی در 24 ساعت گذشته به این نتیجه رسیده است که او یک مهاجم جدید جایگزین تمیروف کرد.

در عین حال خبیری، عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه گل محمدی می خواهد مهاجم دیگری را به خدمت بگیرد، گفت: اگر آقای گل محمدی به عضوی از کادر فنی نیاز داشته باشد، حتما این کار را انجام می دهد. به آقای درویش اطلاع دهید و این وظیفه ما در هیئت مدیره است. ما اینجا هستیم تا کمک کنیم و در کنار سرمربی و مدیرعامل هستیم و مطمئناً بدون توجه به نیاز به انجام آن کمک خواهیم کرد.

من فکر می کنم ترکیب تقریباً کامل است، اما اگر آقای یحیی بعد از اضافه شدن لوکادیا یک مهاجم دیگر بخواهد، آقای درویش و دوستانش می توانند این نیاز سرمربی را برطرف کنند. تمام تلاش خود را می کنیم تا پرسپولیس کمبودی نداشته باشد.»

به نظر می رسد در صورت صحت این موضوع، باشگاه پرسپولیس و همچنین بحث جذب لوکاد در سکوت و مخفیانه کامل ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید