ستاره خارجی در راه استقلال؟

ستاره خارجی در راه استقلال؟

استقلالی ها هفته هاست که به دنبال جذب بازیکن خارجی به عنوان بازیکن آزاد برای جایگزینی سیاوش یزدانی هستند و بازیکنان زیادی برای پر کردن تنها جای خالی فهرست به باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو معرفی شده اند، اما هیچ کدام از آنها دعوت نشده اند. برای حضور در اردوی این تیم در تهران

در همین راستا بعد از بازی استقلال – پیکان دیداری بین علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو برگزار می شود. اگر سرمربی استقلال همچنان نسبت به جذب بازیکنان خارجی نگاه سوال برانگیز داشته باشد، باشگاه در فصل جاری برای همیشه جذب بازیکنان خارجی جدید را محدود می کند زیرا فصل به هفته های پایانی خود نزدیک می شود و اگر باشگاه بخواهد هزینه کند. بیشتر در صورت تاخیر در جذب بازیکن خارجی، دیگر نمی تواند در فصل جاری از این بازیکن بهره ببرد. به خصوص که این بازیکن خارجی به عنوان بازیکن آزاد به تیم استقلال می پیوندد، اگر در تهران باشد نمی تواند بلافاصله در جمع آبی پوشان بازی کند.

استقلال پس از پشت سر گذاشتن بازی با پیکان، 10 بازی در لیگ برتر خواهد داشت و در صورت رسیدن به دیدار پایانی جام خولا، 4 بازی دیگر در آن بازی ها خواهد داشت و این می تواند جذب بازیکن خارجی را توجیه کند. زمان بیشتر به این معنی است که ریکاردو ساپینتو نیازی به جذب بازیکن خارجی ندارد. گفته می شود با توجه به عملکرد خوب هافبک ها و مهاجمان استقلال در دیدارهای اخیر، ریکاردو ساپینتو واقعاً تمایلی به جذب بازیکن خارجی جدید ندارد، زیرا در این صورت باید یکی از هافبک های میانی، جناحین و یک بازیکن را حذف کند. مهاجم نوک در صورتی که بازیکنان بالقوه استقلال را با رعایت دقیق توصیه های تاکتیکی سرمربی پرتغالی به کورس قهرمانی بازگرداندند. اگر ریکاردو ساپینتو در پایان بازی با پیکان با علی فتح الله زاده همین دیدار را داشته باشد، جای سیاوش یزدانی در لیست استقلال تا پایان فصل خالی خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید