ستاره پرسپولیس بیرون می آید؟!

ستاره پرسپولیس بیرون می آید؟!

تساوی صفر پرسپولیس با هواداران زمانی رقم خورد که پرسپولیس در نیمه اول موقعیت های زیادی را برای گلزنی از دست داد.

یحیی گل محمدی که به دلیل ضربات پنالتی از روی نیمکت پرسپولیس غایب بود، با وجود حضور شیرزد تمیروف و مهدی عبدی در خط حمله، در تماشایی ورزشگاه پاس به تماشای بدتر شدن شانس گل تیمش برای قهرمان پنج دوره لیگ برتر نشست. ، هنوز مشکلات جدی دارند.

دو مهاجم پرسپولیس سه بار نتوانستند از موقعیت های گلزنی خود استفاده کنند و مهدی ترابی هافبک این تیم پشت سر تیم بود و مهاجم تیم یک بار هم موفق به گلزنی نشد.

ترابی که در نیم فصل گذشته پس از حضور ناموفق در لیگ ستارگان قطر به فوتبال ایران و پرسپولیس بازگشت، عملکرد طوفانی از خود به نمایش گذاشت.

هافبک ملی پوش پرسپولیس که به طور مداوم در تمام اردوهای تیم ملی ایران حضور داشت، حداقل دقایقی برای بازی در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر با دراگان اسکوچیچ داشت تا هواداران پرسپولیس از او به خاطر عدم استفاده از این بازیکن در بازی های ملی ترابی سال گذشته تنها 16 دقیقه پایانی دیدار مقابل لبنان در آخرین دیدار مقدماتی جام جهانی 2022 فرصت بازی با پیراهن تیم ملی را داشت.

نگاهی به کارنامه مهدی ترابی نشان می دهد که این بازیکن همچنان یکی از مهم ترین بازیکنان پرسپولیس است. او که با 9 پاس گل بهترین پاسور تیمش تاکنون محسوب می شود، آمار متفاوتی از تعداد پاس های موفق دارد.

ترابی در 5 بازی قبلی پرسپولیس توپ های زیادی را لمس کرد اما موفق شد تنها 9 پاس گل ارسال کند که باعث ایجاد موقعیت های گل برای هم تیمی هایش شد. هافبک تاثیرگذار پرسپولیس که چهارمین بازی پرسپولیس مقابل پیکان را نیز به دلیل دریافت کارت زرد چهارم خود از دست داد، در اعتراض به داوری که بازیکنی مثل ترابی با سال ها تجربه بین المللی آن را غیرحرفه ای می داند، سه اخطار دریافت کرد.

اشتباه ترابی در دفع توپ در جریان بازی با هوادار باعث ضدحمله خطرناک این تیم شد تا احمد گوهری ناجی دروازه پرسپولیس با مهار توپ مانع از شکست تیمش در این دیدار شد. معمولاً یکی از بازیکنان برتر هر بازی بود که نمی توانست در جمع 5 بازیکن موفق مقابل هواداران قرار بگیرد تا یکی از دلایل ناکامی این تیم در این فصل مشخص شود.

ترابی که پیش از پیوستن به پرسپولیس در جوانی شانس حضور در اروپا را داشت، سال گذشته عملکرد درخشانی نداشت تا حضورش در جمع فعلی شاگردان یحیی گل محمدی نتوانست گره از مشکلات فنی سرخپوشان بگشاید.

دیدگاهتان را بنویسید