امروز از هر خط تولید هپکو یک محصول جدید بیرون می آید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید امیر میرناصری، فعال کارگری شرکت هپکو در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی با اشاره به حضور پررنگ هپکو در نمایشگاه بین المللی سنگ ایران گفت: در دهه 80 هپکو به لحاظ تنوع محصولات و تولیدات در تمامی نمایشگاه های تخصصی صنایع، معادن و ماشین آلات حضور داشت اما متأسفانه مشکلات ایجاد شد. توسط هپکو در 10 سال گذشته در هیچ نمایشگاهی شرکت نکنید.

وی افزود: الحمدلله سال گذشته پس از حدود 10 سال هپکو در نمایشگاه سنگ نیم ور محلات به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه ها حضور یافت و محصولی را ارائه کرد.نمایشگاه بین المللی سنگ ایران.

میرناصری با بیان اینکه نتیجه اقدامات انجام شده در یک سال و نیم اخیر در شرکت هپکو به وضوح قابل احساس است، بیان کرد: امروز علاوه بر محصولات قبلی، از هر خط تولید هپکو یک محصول جدید روانه بازار می شود که بیشتر بر اساس آن است. ماشین آلات با توجه به استراتژی شرکت و اولویت های کشور معدنی می باشد.

وی افزود: اصلی ترین محصول ارائه شده توسط هپکو در نمایشگاه سنگ محلات، بیل 37 تنی هپکو به نام HEC 370 بود که برای اولین بار در کشور تولید شد و یکی از بیل های معدنی است و در سال های آینده قطعاً تولید خواهد شد. نمونه های قوی تری از این محصول را معرفی کنید.

این فعال کارگری هپکو خاطرنشان کرد: با حمایت های انجام شده توانستیم به محصولات معدنی جدیدی که توسط هپکو طراحی و تولید شده بود برسیم و با حضور پررنگ در نمایشگاه سنگ محلات توانستیم ثابت کنیم که هپکو می تواند.

وی افزود: امروز توانستیم ثابت کنیم که تمام سروصداها و چالش های کارگری در سال های اخیر فقط به خاطر بقای هپکو است که این شرکت باقی خواهد ماند و می تواند به تولید این کشور در شرایط تحریم کمک کند که خدا را شکر امروز اتفاق افتاد.

میرناصری همچنین خاطرنشان کرد: البته با توجه به مشکلات انباشته شده در سال های اخیر همچنان مشکلاتی داریم که باید شنیده شود و مسئولان باید برای رفع آن تلاش کنند چرا که با حمایت مستقیم و غیرمستقیم دولت و حمایت های اجتماعی امنیت به عنوان سهامدار هپکو، ممکن است روز به روز قوی تر شود.

به گزارش دیارآفتابیل، خودروی هیدرولیک 37 تنی ساخت شرکت هپکو اراک با برند HEC 370 28 مهرماه در حاشیه افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در نیم ور شهرستان محلات معرفی شد.

این بیل به صورت عملیاتی در معادن و تمامی مناطقی که عملیات معدنی وجود دارد استفاده می شود و تمامی فناوری به کار رفته در این دستگاه با استانداردهای جهانی مرتبط با هپکو مطابقت دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید