ستاره پرسپولیس چه زمانی از دیدگان محو شد؟

ستاره پرسپولیس چه زمانی از دیدگان محو شد؟

وحید امیری قبل از مصدومیت در تمامی دیدارهای تیم ملی بازیکن ثابتی بود. پس از مصدومیت اما وضعیت ستاره پرسپولیس به کلی تغییر کرد. شاید کمتر کسی فکر می کرد که وحید امیری در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل انگلیس جایی نداشته باشد اما نه تنها این اتفاق افتاد بلکه خبری از حضور وحید امیری در دیدار برابر ولز و آمریکا نبود.

ستاره پرسپولیس و تیم ملی که دومین جام جهانی خود را سپری می کرد با مصدومیت شدیدی مواجه شد و پس از عمل جراحی که از ناحیه کمر انجام داد، حتی زمزمه هایی مبنی بر غیبت او در جام جهانی شنیده شد. اما وحید خود را به موقع آماده کرد و به میدان بازگشت. امیری در چند بازی آخر پرسپولیس قبل از تعلیق بازی ها برای صعود به جام جهانی حضور داشت.

با اینکه امیری هنوز از دوران اوج خود دور بود و به آمادگی کامل نرسیده بود، اما کی روش نتوانست بر روی نام خود قلم قرمز بکشد و بازیکن محبوبش را به جام جهانی برد. امیری قبل از بازی ها به مرز تمرین می رسید و امیدوار بود در دومین جام جهانی خود به میدان برود.

اما زمانی که ترکیب انگلیس، ولز و آمریکا اعلام شد، خبری از وحید نشد و ستاره پرسپولیس از روی نیمکت شروع کرد و حتی یک دقیقه هم در قطر فرصت بازی پیدا نکرد.

خیلی ها فکر می کردند با توجه به قدرت جنگندگی و سرعت بالای وحید امیری، کی روش از او در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد. اتفاقی که نیفتاد و کی روش ترجیح داد در جام جهانی از بازیکنان دیگر استفاده کند.

امیری در فصل گذشته یکی از بهترین های تیم ما بود و در هر 3 بازی تیم ملی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال به صورت ثابت به میدان رفت اما در جام جهانی قطر اوضاع برای او متفاوت رقم خورد. امیری در حالی در تیم ملی نیمکت نشین مطلق شد که بازیکنان جایگزین او عملکرد ضعیفی داشتند و نتوانستند بدرخشند. اما چه زمانی وحید از چشمان کی روش و از افکار تاکتیکی او خارج شد؟

همانطور که شنیدیم امیری در آخرین بازی دوستانه تیم ملی قبل از شروع جام جهانی مقابل تونس که پشت درهای بسته و با باخت دو بر صفر ملی پوشان همراه بود، عملکرد ضعیف و غیرمنتظره ای داشت و چند توپ بد نشان داد. وحید در آن دیدار نتوانست خواسته کی روش را در زمین برآورده کند و به نوعی از چشم سرمربی پرتغالی دور شد. کی روش معتقد است امیری آمادگی لازم را برای حضور در تیم ملی ندارد و همین موضوع باعث شده تا بازیکن چند پسته پرسپولیس حتی یک دقیقه هم در جام جهانی بازی نکند و در جمع بازندگان این جام قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید