سجادی: حضور تماشاگران در بازی ایران


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813659

وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور تماشاگران در مشهد برای بازی ایران و لبنان از خدای ماست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مراسم ایران سبز گفت: سنت خوبی به مناسبت روز غرفه داریم. روی ورزش های همگانی و فرهنگی متناوب تمرکز داشت و این تنها برنامه ما نیست و در سایت تیراندازی با کمان هم برنامه داریم.

وی ادامه داد: به همین مناسبت خوش بینی به وجود آمد و بنای برپا شد که امسال نقطه عطفی شد که درختان کاشته شده برای اولین بار به نام شهدای ورزشکار کاشته شد. بخش مهمی از طلای المپیک و پارالمپیک نیز وجود داشت و تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان قابل تقدیر بود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: به عنوان متولی ورزش و جوانان اگر نگاه دقیق تری داشته باشیم جامعه ورزش بیشترین استفاده را از محیط زیست می کند. ورزش های دریایی، کوهستانی، ساحلی، سبک و بادی برای ماست. هنوز هیچ چیز جایگزین خاک و علف طبیعی نشده است و ما از محیط زیست استفاده می کنیم. جامعه ورزش باید این ایده را ترویج کند که ما برای این هدیه ارزش قائل هستیم.

سجادی درباره ورود استقلال و پرسپولیس به بازار سرمایه تصریح کرد: خصوصی سازی را تبریک می گویم; ما یک روز بزرگ و تاریخی را پشت سر گذاشتیم و ادامه خواهد داشت. مرحله اول انتقال سرخابی ها با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. ما چندین جلسه مستمر و تلاش شبانه روزی داشتیم. تا پایان تابستان 1401 بخش قابل توجهی از این سهام یعنی حدود 51 درصد به صورت خرد به فروش می‌رسید. فاصله ستودنی بود. باید از آقای رئیسی تشکر کنیم که بدون تلاش و اراده ایشان این اتفاق نمی افتاد.

وی با تاکید بر ورود به مجموعه ورزشی آزادی بیان کرد: جاده سلامت اطراف دریاچه آزادی به گونه ای طراحی شده است که رفاه همه هموطنان را تامین کند. یک ایستگاه ورزشی در حال طراحی است و به افراد اجازه ورود داده می شود.

سجادی در پایان درباره وضعیت فدراسیون فوتبال و تیم ملی گفت: آقای ماجدی باید بر تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال نظارت داشته باشد و به من گزارش دهد تا جلسه ای برگزار کنیم. قرار بود بازی تیم ملی در تهران باشد اما آقای ماجدی از وزارتخانه برای بررسی شرایط فدراسیون و تیم ملی گفت که درخواست بازی با لبنان در مشهد است. ما هم مشهد را دوست داریم و بحث بر سر امام رضاست، عبادت خوبی خواهیم داشت و ورزشگاه استاندارد و ارزشمند را میزبان خواهیم دید. فدراسیون فوتبال باید پیگیری کند تا بحث بازگشت تماشاگران مطرح شود و ما خدای خود هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید