سجاد فقط یک نمونه از قهرمانان بیکار/ به قهرمان ملی گرمی ورزشی نمی دهیم!

ساعت: 12:41
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780687

دبیر سابق شورای ورزش ناشنوایان آذربایجان شرقی:

دبیر سابق شورای ورزش ناشنوایان آذربایجان شرقی گفت: سجاد پیر آیچرچمن نمونه قهرمان ورزشی است که شغلی ندارد. ?

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی رمضانی درباره مشکلات ورزشکاران ناشنوای استان به تبریز بیدار گفت: ورزشکاران ما در رشته های مختلف ورزشی اعم از المپیک، جهانی، آسیایی و ملی همیشه خوش درخشیده اند اما در سال های اخیر تعداد ملی پوشان استان کاهش یافته است. .

نه استعدادیابی و نه انگیزه برای ورزش

وی با بیان اینکه مشکلات مالی کارکنان و نبود زیرساخت های ورزشی گره های سختی را در ورزش ناشنوایان به وجود آورده است، افزود: استعدادیابی در سنین پایین انجام نمی شود و کودکان و جوانان با انگیزه و تمایل دارند. برای شرکت در مسابقات قهرمانی.» به دلیل عدم توجه و احترام ندارند.
دبیر سابق شورای ورزش ناشنوایان آذربایجان شرقی ادامه داد: برخی از مشکلات ورزشکاران ناشنوا در سطح کلان باید توسط فدراسیون و وزارت ورزش حل شود، اما عمده مشکلات ورزشکاران ناشنوا در سطح خرد است. سطح و استان ها با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان قابل حل است.

نظارت را به تداخل تبدیل کنید

وی با انتقاد از مدیریت ورزشی استان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان در سال های اخیر موضوع نظارت بر هیئت های ورزشی را به مداخله تبدیل کرده است. در دوران ریاست فطانت خواه، جلیلی و طلوعی با هیئت ناشنوایان همکاری داشته ام، مشکلاتی همیشه وجود داشته است اما در سال های اخیر عدم توجه رهبری ورزش استان به ورزش ناشنوایان مشکلات را دوچندان کرده است. که شرم آور است!

به قهرمان ملی گرمی ورزشی نمی دهیم!

رمضانی ادامه داد: آیا ورزشکاران ما با وجود کسب مدال در مسابقات کشوری حتی یک مشت گرمکن ورزشی به او نمی دهند و بدون لباس ورزشی به مسابقات می روند؟

سجاد نمونه ده ها پیشکسوت المپیکی بیکار است

وی در پاسخ به اظهارات اخیر مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص مشکل اشتغال سجاد پیر عیارحمان قهرمان پرتاب دیسک جهان گفت: سازمان متولی ورزش است، در این مجموعه چند صد ورزشکار مشغول به کار هستند، اما مازاد. یک ورزشکار ناشنوا! میگن مشکل قانونی داره!!! مگر قانون نمی گوید حتی یک سالن بدنسازی در شهر تبریز هم سهم ورزشکاران ناشنوا نیست!

مصوبه شورای شهر نباید به غفلت مدیرکل منجر شود!

دبیر سابق شورای ورزش ناشنوایان استان خاطرنشان کرد: در پنجمین دوره شورای شهر تبریز لایحه حمایت از قهرمانان ورزشی به تصویب رسید که در آن به صراحت به حمایت از ورزشکاران ناشنوا اشاره شده است.

مهندسی انتخابی انجمن های ورزشی با آلودگی های سیاسی

وی با انتقاد از برخی تصمیمات در مدیریت ورزش استان گفت: ورزش را نباید آلوده سیاست کرد و انتخاب هیئت های ورزشی را نباید اختراع کرد؛ نشان از بی ثباتی مدیریتی دارد. آقای جلیلی با رای نهایی مجمع الکترال به عنوان مصداق بیانیه گام دوم انقلاب و به عنوان جوانترین رئیس هیئت مدیره تلاش های ارزنده ای انجام داد، اما سنگسار و فشارهای مکرر برای انتصابات شخصی در نهایت منجر به تنش و در نهایت تنش شد. اوج حساب بی احترامی به رای جلسه است. آقای بچتاج او را اخراج کرد.

برکناری چند تن از رئیس ستادهای ورزشی!

دبیر سابق شورای ورزش ناشنوایان استان اضافه کرد: در انتخابات گذشته نظر مدیرکل برای فرد خاصی بود اما اعضای مجمع انتخاباتی فرد دیگری را انتخاب کردند. بررسی تغییرات روسای هیئت های ورزشی استان در سال های اخیر!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید