مزد سال ها تلاشم در کشتی را نگرفته ام/ کارمندان زنجانی فقط نوید امنیت شغلی قهرمانان ورزشی را می دهند.


ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904216

قهرمان کشتی جهان با اشاره به عدم حمایت از قهرمانان ورزشی در زنجان گفت: مسئولان زنجانی هیچ حمایتی از ورزشکاران نمی کنند و فقط در مورد امنیت شغلی قهرمانان ورزشی قول می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میشم نصیری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به دلایل افت ورزش در زنجان بیان کرد: هیچ حمایتی از قهرمانان ورزشی در هیچ یک از رشته های ورزشی نداشته ایم و به همین دلیل نتوانسته ایم از آنها حمایت کنیم و شاهد افت کشتی هستیم.

وی با بیان اینکه امروز پدر و مادری که فرزند خود را در کشتی ثبت نام می کنند، وضعیت معیشتی و اجتماعی قهرمان کشتی را بررسی می کند تا ببیند وضعیت قهرمان کشتی چگونه است؟والدین مازندرانی تشویق و الگو می شوند.

قهرمان کشتی جهان گفت: وقتی یک ورزشکار حسن یزدانی را در موقعیت اجتماعی و اقتصادی بالایی می بیند به مبارزه تشویق می شود اما اگر ورزشکار ببیند یک قهرمان ورزشی شغل مناسبی ندارد بدترین تبلیغ برای ورزش است. .


پیشنهاد کشورهای دیگر را به خاطر عرق ریختن برای وطنم نپذیرفتم

وی با بیان اینکه برخی از ورزشکاران به دلیل فضای کاری نامناسب و عدم حمایت با پرچم کشورهای مختلف کشتی می گیرند و این بسیار تلخ است، ادامه داد: پیشنهادات زیادی از کشورهای حاشیه خلیج فارس و آذربایجان برای کشتی گرفتن با پرچم این کشورها داشتم اما به دلیل اینکه من کشورم و پرچم کشورم را داشتم اما از مسابقات قهرمانی کناره گیری کردم و اکنون در رشته تمرین کشتی فعال هستم.

نصیری با بیان اینکه مسئولان باید از قهرمانان و پیشکسوتان مبارزه حمایت کنند و این مختص کشتی نیست و باید در همه رشته های ورزشی اینگونه باشد، افزود: متاسفانه در استان زنجان استعدادیابی در ورزش معنا ندارد و مختص آن نیست. برای مبارزه در همه عرصه ها یکسان است ما عمل کردیم.


عدم جستجوی اصولی و علمی استعدادیابی در حوزه ورزشی زندجان

وی با بیان اینکه در استان زنجان جستجوی اساسی و علمی برای استعدادها و بیان وجود ندارد، تصریح کرد: باید قبل از توجه به کمیت، کیفیت را در نظر بگیریم.


تکیه بر یک ستاره مانع از رشد مبارزه زنجان می شود

قهرمان کشتی جهان موفقیت های گذشته ما در کشتی را با تکیه بر تک ستاره ها دانست و تصریح کرد: این تک ستاره ها با پشتکار و حمایت خانواده به این جایگاه رسیدند نه حمایت اداره کل ورزش و جوانان و کارکنان. .


قهرمانان ورزشی در زنجان امنیت شغلی ندارد

وی با تاکید بر اینکه ممکن است مسئولان حداقل یک شغل برای قهرمانان ورزشی در نظر بگیرند، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل افت کشتی در زنجان نبود امنیت شغلی برای قهرمانان ورزشی است.

نصیری با بیان اینکه یکی از دلایل افت کشتی عدم حمایت از مربیان کشتی است، گفت: مربیان کشتی به اندازه کافی حقوق نمی گیرند و حتی آن دستمزد هم کفاف کار رفت و برگشت مربی را نمی دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید