سخنگوی هیأت امنا: با توجه به محتوای پرونده لاریجانی و گزارش های متعدد درباره آن، مرجعیت آن احراز نشده است.

سخنگوی هیأت امنا: با توجه به محتوای پرونده لاریجانی و گزارش های متعدد درباره آن، مرجعیت آن احراز نشده است.

روز جدید : انتشار نامه شخصی و محرمانه شورا قابل بررسی مجدد است، اما به هر حال انتخابات تمام شده است و بازی با مردم و فضاسازی رسانه ای درست نیست، هرچند ما در هیات امنا هرکسی را می شنویم و می شنویم. که انتقاد می کند. .

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به اظهارات علی لاریجانی گفت: برخی حاشیه سازی ها تاثیری بر فعالیت های تخصصی شورا نخواهد داشت، انتخابات تمام شده و بازی آرام است و فضای رسانه ای مناسب نیست.

هادی طحان نظیف روز دوشنبه درباره اظهارات علی لاریجانی گفت: پرونده وی نیز مانند سایرین طی مراحل قانونی در هیات امنا و برای بررسی صلاحیت آن، محتویات پرونده که منعکس شده است، پیگیری شده است. پیشنهاد شد پس از بحث و گفتگوهای متعدد و ابراز نظرات مخالف و اتفاق آرا، رأی گیری به صورت مخفیانه انجام شود. البته هیأت امنا به برخی مطالبی که در خارج منعکس می شد نه پاسخگو بود و نه راضی بود.

وی افزود: جمع بندی اعضای شورا بر اساس محتوای پرونده و گزارش های متعدد احراز صلاحیت نیست و نتیجه آن اعلام شده است.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: همانطور که در انتخابات ریاست جمهوری بارها گفته شد این رد صلاحیت نیست و باید شرایط مندرج در اصل 115 قانون اساسی رعایت شود. هیأت امنا یک نهاد تخصصی است و هر یک از اعضای آن به تشخیص خود عمل می کنند و هیچ گونه تعهد سیاسی به موضوعات ندارند. ملاک هم نظر اکثریت اعضاست.

طحان نظیف افزود: البته نامه شخصی و محرمانه شورا باید توسط مهاجری منتشر شود، اما به هر حال انتخابات تمام شده است و بازی با مردم و فضاسازی رسانه ای درست نیست، هرچند ما در هیئت امنا گوش می دهد. ” و ما از هر کسی که انتقادی دارد می شنویم.

وی گفت: انتقاد حق الناس است و ما هیچ کسی را در این زمینه منع نمی کنیم و همانطور که بارها گفته شده اگر مشکلی باشد آن را اصلاح می کنیم اما اینکه برخی می خواهند اعتبار یک موضوع را زیر سوال ببرند. نهاد حقوقی و خدشه دار کردن جایگاه آن «به جایی نمی رسند.

طحان نظیف گفت: انتخابات شش ماه است که به پایان رسیده است و هیات امنا در حال بررسی مصوبات مجلس شورای اسلامی با رعایت شرع و قانون اساسی و رسیدگی به درخواست های دیوان عدالت اداری است که برخی حاشیه ها تاثیری بر تخصصی هیات امنا ندارد. فعالیت ها.

دیدگاهتان را بنویسید