سرخپوشان اسطوره ای به شدت از بازیکنان این تیم انتقاد می کنند

انتقاد تند ریو فردیناند از بازیکنان این تیمریو فردیناند مانند میلیون ها تماشاگر دیگر شاهد شکست دردناک و تحقیرآمیز یونایتد در خانه مقابل رقیب سنتی بود که خشم و ناراحتی او را برانگیخت.

ریو فردیناند بازیکن سابق یونایتد بلافاصله نظرات خود را در اکثر صفحه رسمی توییتر خود در بیشتر زمان بازی به اشتراک گذاشت و اکنون در حال انتشار پادکست خود برای صحبت در مورد اتفاقات بازی است.

ریو فردیناند گفت:

“این خیلی خوب است. من در همین شرایط بودم و 1-6 به منچسترسیتی باختیم، اما هویتی داشتیم که می توانستیم روی آن حساب کنیم تا همه چیز را ظرف چند هفته بهبود دهیم. مشکل این تیم این است که نتوانسته اند هویت پیدا کنند. اینها سؤالاتی است که برای همه پیش می آید».

او اضافه کرد:

«آیا سرمربی اطلاعات صحیحی را در اختیار بازیکنان خود قرار داده است؟» و اگر چنین است، آیا بازیکنان این اطلاعات را درک می کنند و می توانند از آن استفاده کنند؟ این چیزی است که سرمربی باید به آن توجه کند، زیرا در حال حاضر به نظر می رسد که تیم در حال فروپاشی است.

بسیاری از بازیکنان سابق یونایتد که اکنون در شبکه های مختلف متخصص شده اند، حاضر به انتقاد از سولشر روی نیمکت نبوده و به پیچیدگی کار مربی اشاره کرده اند، اما فردیناند در میان آنها نیست.

بازیکن سابق یونایتد گفت:

«این تیم طوری بازی می کند که وقتی آن را تماشا می کنید، فکر می کنید که آیا آنها به درستی هدایت می شوند؟ آیا اطلاعاتی در اختیار آنها قرار گرفته است؟ امروز شرمنده اند. اما آنها باید جلسات مهمی برگزار کنند و در مورد آن صحبت کنند. همه بهترین تیم ها یک هویت دارند و می دانند برای بازگشت به شرایط عادی به چه چیزی تکیه کنند.”

دیدگاهتان را بنویسید