سردار جلالی: کسانی که فرش قرمز اینستاگرام و واتس اپ پهن کردند مسئول بلاتکلیفی امروز هستند

سردار جلالی: کسانی که فرش قرمز اینستاگرام و واتس اپ پهن کردند مسئول بلاتکلیفی امروز هستند

روز جدید سردار گلمرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تریبون های خارجی در اتفاقات اخیر سعی کرده اند فضای افکار عمومی را در اختیار بیگانگان بگذارند و کسانی که فرش قرمز تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام پهن کردند امروز مسئول این موضوع هستند. ناامنی اقتصادی و مشکلات اجتماعی در کشور

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تریبون های خارجی در حوادث اخیر سعی کردند فضای افکار عمومی را به بیگانگان بدهند و کسانی که فرش قرمز تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام پهن کردند امروز مسئول ناامنی اقتصادی و مشکلات اجتماعی در این کشور هستند. کشور.

سردار غلامرضا جلالی در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع بدون اقدام اظهار داشت: شعار سال پدافند بدون اقدام «دانش بنیان، حفاظت از زیرساخت ها و تداوم کارکردها» است که در این چارچوب سعی داریم اصولی را در مورد موضوعی خاص هر روز هفته دفاع اقتصادی، جمعیت، اقتدار ملی، دفاع شهری و شهر پایدار، پدافند سایبری و پدافند زیستی و آموزش عمومی مردم از محورهای اقدامات ما است.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان پدافند غیر عامل از برگزاری چند رزمایش برای ارتقای سطح آمادگی در حوزه‌های مختلف از برنامه‌های سالانه سازمان خود خبر داد و افزود: در حوزه اجرای رزمایش نیز برخورد خواهیم کرد. با مسائلی که به راحتی افراد کمک می کند، از جمله قطع برق و ورزش سایبری.

وی با تاکید بر اینکه مخالفت با استکبار دلیل حملات و توطئه های مختلف دشمن علیه ایران است، گفت: شاهد بوده ایم که صداهای مختلف در جهت وحدت ملی است و توسعه فناوری باعث شده است که آشوبگران از تریبون اعتراضات مردمی التهاب و اخلال ایجاد کنند.

جلالی یادآور شد: امروز شاهد یک جنگ جبهه ای و ترکیبی علیه انقلاب اسلامی هستیم که با استفاده از فناوری، عکس و فیلم و در قالب جنگ ترکیبی اعتراضات مردمی، به دنبال فرصتی برای ایجاد التهاب و اغتشاش برای ایجاد اختلاف می باشد. اقوام مختلف ایران ملت ما که متشکل از اقوام گوناگون است، قرن هاست که در برابر دشمن متحد شده اند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل افزود: دشمن در یک جنگ ترکیبی سعی کرد خطوط اعتراض اجتماعی را با فعالیت خرابکارانه تلفیق کند و سعی کرد دوقطبی های زیادی از جمله در حوزه قومیت ها ایجاد کند.

وی افزود: تریبون های خارجی سعی کردند فضای افکار عمومی را در اختیار بیگانگان قرار دهند و کسانی که برای تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام فرش قرمز پهن کردند امروز مسئول ناامنی اقتصادی و مشکلات اجتماعی کشور هستند.

جلالی تصریح کرد: سکوهای خارج از پایگاه علیه امنیت ما کار می کنند و شاهد بوده ایم که از یک طرف تصاویر سردار سلیمانی را حذف می کنند اما اجازه می دهند فیلم آموزشی کوکتل مولوتف در این فضا منتشر شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل یادآور شد: دشمن تلاش کرد در کشور ما تفرقه قومی ایجاد کند. این استراتژی در گذشته شکست خورد، اما در شرایط کنونی در قالب گروه های تجزیه طلب تلاش کردند این فضا را بازسازی کنند.

جلالی ادامه داد: دشمنان نیز سعی کردند ایران را سوریه و لیبی کنند و این اهداف رژیم صهیونیستی و آمریکا از تحولات اخیر بود. ما در ماه‌های اخیر بدترین عملیات‌های شناختی را علیه کشور تجربه کرده‌ایم و میزان تبلیغات علیه مردممان بی‌سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه بر اساس تمامی آمارهای مقایسه ای، زنان ما در کشور در وضعیت بهتری نسبت به قبل از انقلاب قرار دارند، اظهار داشت: خوشبختانه توانسته ایم با حادثه اخیر برخورد جدی کنیم و ملت ما پاسخ قاطعانه ای به کسانی داده است که این حادثه را انجام داده اند. به دنبال هرج و مرج در دولت بودند. ملت از آنها جدا شد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: چه کسی می تواند باور کند که مردی در پوشش حمایت از زن ایرانی در حالی که مدعی است هدف ما حمایت از زن است، در خیابان از یک زن ایرانی چادر می کشد؟

وی با اشاره به حملات سایبری اخیر به زیرساخت های کشور گفت: اخیرا شاهد حملات سایبری بوده ایم. طی بیست روز گذشته، 120 حمله سایبری شدید علیه زیرساخت ها مقابله شده است. دشمن سعی کرد در این زمینه تبلیغات زیادی کند که بیشتر دروغ بود. تا به حال چنین حجمی از تهدیدات سایبری علیه کشوری صورت نگرفته و 90 درصد آن برطرف شده است و ما با سیستم های بومی که کیفیت خوبی دارند با این حملات مقابله کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید