سردار سلیمانی ابوالفضل انقلابی بود/ نگران قدرت نظامی دشمن نیستیم

ساعت: 16:13
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796476

سردار سلامی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی همواره با جهاد همراه بوده است، در عاشورای متعددی که در مقیاس ما ایجاد شد، پرچمدار امام انقلاب و اباالفضل انقلاب بود. این امر باعث شکوه و عظمت مسلمانان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کام فردا، سردار حسین سلامی ظهر امروز در سخنانی به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و درگذشت علامه مصباح یزدی که در مسجد قدس قم انجام شد، اظهار داشت: بسیاری که در مقیاس ما خلق شدند، پرچمداران امام انقلاب و اباالفضل انقلاب بودند.

فرمانده سپاه با اشاره به اینکه سردار سلیمانی 41 سال است که لباس جهاد خود را از تن در نیاورده و به نام رهبر معظم انقلاب برای مسلمانان شکوه و عظمت به ارمغان آورده است، گفت: دنیا دلها را آرام کرد.

سلامی افزود: ارزش لحظه ها در پیشگاه خداوند یکسان نیست، گاهی یک شب بهتر از هزار ماه است، گاهی یک لحظه به اندازه یک دیدار مهم و تاثیرگذار است، ایام خدا نقطه شروع طولانی شدن است، اسلام اسلامی انقلاب 22 بهمن و 9 دی به اندازه کل انقلاب مهم است.

فرمانده سپاه گفت: اگر ملت درست و به موقع عمل کند، می تواند با شروع از لحظه، افتخارآفرینی کند.

وی با اشاره به اینکه گاهی غفلت عظمت یک ملت را از بین می برد، گفت: اگر روشنگری مردم در 9 دی نبود، انقلاب با مشکلات زیادی مواجه می شد. یاد این ایام یادآور برکات الهی است. او ما را از مسیرهای باریک عبور داد تا دست دشمنان را ببندیم.

سلام، با تاکید بر اینکه در میانه نبرد جهانی هستیم، اما آرام هستیم، حکایت ابراهیم خلیل الله است که خداوند آتش را بر او بی اثر و سرد کرد. لبنان، بحرین و یمن یعنی ساختن جغرافیای بزرگ اسلامی اگر این نیرو شکل نگیرد، دشمن بر ما مسلط خواهد شد بدون حاکمیت و قدرت نظامی اسلامی، حصار الهی و احکام الهی بر دشمن غالب اعمال نمی شود.

فرمانده سپاه قم با تاکید بر اینکه این یک واقعیت است که دشمنان نظام اسلامی رو به افول هستند، گفت: حوزه نفوذ آمریکا و انقلاب را با گذشته مقایسه کنید. نقطه قوت این انقلاب رهبری است و دشمن به این نقطه روی آورده است. و رهبر جامعه اسلامی باید از خود فاصله بگیرد، پس باید با منبع ارتباط برقرار کرد و افکار رهبر معظم انقلاب را ترویج کرد. من از استقامت ولی فقیه در شگفتم.

وی گفت: ما از دشمن نمی ترسیم زیرا او را کنترل می کنیم. ما را در زمین آزمایش کردند، بنابراین نگران توان نظامی دشمن نیستیم، ما بیشتر در آنها می بینیم و مطمئن هستیم که این روند ادامه دارد، فکر می کردند با شهادت سردار سلیمانی مقاومت ضعیف می شود، اما پس از آن که به برکت خون شهید این بار به زیباترین شکل ممکن ادامه پیدا کند.

سلام خاطرنشان کرد: اراده نظام بر حل مشکلات است. وی گفت: مردم نیاز به ارتباط با ولی و رهبر جامعه دارند. اینجا مهد انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت دین و فرهنگ قم بود و این لحظات تاریخی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید