سردار سلیمانی ملت بزرگی در دفاع از حرم بود/ مانور پیامبر اکرم (ص) به کشتار صهیونیست ها پایان داد

ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797889

حجت الاسلام احمدرضا پورخکن رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: سردار دلا دلیرانه در میدان ایستاد و جنگید و ملتی بزرگ در دفاع از حریم خود بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; حجت الاسلام احمدرضا پورخکن امروز در مراسم تحلیف رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان با تسلیت شهادت سردار سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی ملی ترین شخصیت نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه برخی از افراد جامعه فقط نشان ملیت دارند، یادآور شد: اما به گفته امام چنین افرادی یک شبه انقلاب را به دشمن خیانت می کنند.

این مقام مسئول با اشاره به ویژگی های شخصیتی سردار سلیمانی در جبهه گفت: سردار دلا در میدان نبرد ایستاد و شجاعانه جنگید و ملت بزرگی در دفاع از حریم خود بود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور بر لزوم توجه به اراده سردار سلیمانی تاکید کرد و گفت: ابعاد گسترده این اراده باید مورد توجه و عمل همه قرار گیرد.

حجت الاسلام پور هاکان گفت: برای داشتن ایران ولایت مدار باید افراد درستکار در مناصب و مناصب گماشته شوند زیرا در غیر این صورت در اثر غفلت و تبلیغات دشمنان به دست نااهلان می افتند و اقدام می کنند. به خواست امام خمینی در این زمینه. ناموفق

وی افزود: امروز یک سرباز ولایی و یک دانش آموز در رأس مسئولان کشور قرار دارند که دشمن محور نیستند و از بیت المال خالی صحبت نمی کنند.

این مقام مسئول با اشاره به تمرکز دولت سیزدهم بر مبارزه با فساد در جامعه گفت: امیدواریم اقدامات موثری در این زمینه انجام شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور یادآور شد: نام سردار سلیمانی لرزه بر اندام دشمن انداخت در حالی که همین سردار در سیل به کمک مردم آمد و خدمت کرد.

حجت الاسلام پورقاکن با اشاره به اینکه ایران در حال حاضر با ثبات ترین کشور منطقه است، افزود: این امنیت مرهون بصیرت رهبر معظم انقلاب و اقتدار نیروهای مسلح است.

وی افزود: به برکت اقتدار نیروهای مسلح دشمن نتوانسته نگاهی به چپ نظام اسلامی داشته باشد و امروز این اقتدار در عرصه های مختلف قابل مشاهده است.

این مقام مسئول، موشک باران عین الاسد را دنیایی حیرت‌انگیز برای عظمت نظامی ایران توصیف کرد و گفت: مانور بزرگ پیامبر اکرم (ص) به بمب‌گذاری خودروهای صهیونیست‌ها برای حمله به ایران پایان داد. “

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور، سازمان قضایی را سلاحی توانمند برای رزمایش فرماندهی و فرماندهی نیروهای مسلح معرفی کرد و گفت: این سازمان به دنبال حفظ سلامت نیروهای مسلح کشور است. “

حجت الاسلام هاکان پور یادآور شد: برنامه ریزی های سازمان قضایی برای جلوگیری از وقوع جرایم انجام شد و تلاش شد تا آمار قضایی نیروهای مسلح استان زنجان به صفر برسد.

وی گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح با توجه به خط مشی فرماندهی معظم کل قوا و اجرای مفاد قانون اساسی برای پیشگیری از وقوع جرائم تلاش می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید