«سردار شهید سلیمانی» به نماد مخالفت با استکبار جهانی تبدیل شده است

زمان: 00:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921662

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز تصویر نورانی «شهید سردار سلیمانی» در دستان همه آزادیخواهان جهان قرار دارد، گفت: به نمادی برای مقابله با استکبار جهانی تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمدرضا نقدی شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه سردار سرافراز شهید سلیمانی اسوه شهادت، ایثار و افتخار بود، اظهار داشت: از دوران جوانی، سردار سرافراز شهید سلیمانی بود. تمام وجودش را به کلام خدای متعال بخشید، خوش درخشید و بهترین عاقبت به خیر شد. او بلند شد

نقدی تصریح کرد: سردار سلیمانی در شرایطی وارد میدان نبرد در عراق و سوریه شد که در داعش رحمی نبود و با وحشیگری کامل دست به خودکشی و شهادت زدند. آنان با تسلیم در برابر ولایت فقیه، پیروزی هایی به دست آورده اند که شور و احساسات ملت های آزادی خواه جهان را بیدار کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه ملت های منطقه و جهان بشریت مدیون سردار شهید سلیمانی هستند، زیرا آن زمان که آمریکا می گفت 30 سال طول کشید تا داعش را که دست خود آنها بود، نابود کنند. ژنرال سرافراز ما داعش را شکست داد. نابود

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال این است که نامی از اسلام باقی نماند، تصریح کرد: می خواستند جنایات داعش را به نام اسلام نشان دهند و با آمدن سردار شهید این نقشه خام نقش بر آب شد.

نقدی تصریح کرد: امروز تصویر درخشان سردار شهید سلیمانی در دستان همه آزادیخواهان جهان از آمریکای لاتین تا شرق آسیا است و به نمادی از مخالفت با استکبار جهانی تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید