سرریز 1401 بودجه در حوزه حمل و نقل عمومی پایتخت

ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801616

جعفربندی شربیانی گفت: با توجه به فرسودگی و کمبود ناوگان، در بودجه 1401 به دنبال انتقال منابع بودجه ای به حوزه حمل و نقل عمومی کلانشهر تهران هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفربندی شربیانی در گفت وگو با شبکه خبری تهران نیوز گفت: شورای ششم با توجه به کمبودها و بی توجهی ها در حوزه حمل و نقل عمومی در کلانشهر تهران بخشی از اختیارات خود را متمرکز کرده و بر تقویت این حوزه و جبران کاستی ها متمرکز شده است. است.

وی با انتقاد از افزایش حمل و نقل عمومی در تهران گفت: اتفاقات ماه های اخیر در مترو تهران نشان از ضعف ها و مشکلات در این حوزه دارد که خود لزوم هدایت منابع بودجه ای بیشتر به این حوزه را روشن می کند. ” او باعث می شود.

یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: به این ترتیب شورا علاوه بر درخواست از شهرداری برای تزریق منابع بیشتر به بودجه سال 1401، از دولت می خواهد با افزایش اعتبارات در این حوزه حمایت های بیشتری را انجام دهد.

شربیانی گفت: البته با تلاش های صورت گرفته تعمیر برخی از واگن های مترو آغاز شده و در حال انجام است و اقدامات دیگری نیز برای خرید چند اتوبوس و افزایش ناوگان اتوبوسرانی در حال انجام است.

وی گفت: با توجه به نقش کمبود و فرسودگی ناوگان شهری در افزایش ترافیک و آلودگی هوا، مدیریت شهری تهران تمام تلاش خود را برای جبران کاستی ها در این حوزه متمرکز کرده است.

یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: بنابراین در سال آینده شاهد سرریز اعتبارات به بخش حمل و نقل خواهیم بود و بر تحقق این مهم تاکید داریم زیرا در غیر این صورت در تامین قطعات و خدمات در حوزه مترو با مشکل جدی مواجه خواهیم شد. “

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید