سرلشکر سلامی: تجهیزات و ایمان نیروی دریایی سپاه را شکست ناپذیر کرد

سرلشکر سلامی: تجهیزات و ایمان نیروی دریایی سپاه را شکست ناپذیر کرد

روز جدید فرمانده کل سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه تلفیقی از ایمان، دانش فناورانه، ابزار، نبوغ و فطرت است که دل های نیرومند مردم را به هم پیوند می دهد.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه گفت: واقعیت این است که شما برادران نیروی دریایی سپاه در مأموریت ها با صداقت و اقتدار عمل می کردید و زمانی که فرماندهی قوی و نزدیک، آگاهی از موقعیت و صحنه با هم تلفیق می شود. اقدام حرفه ای، عمل منصفانه و موفق می شود

وی تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه از دوران دفاع مقدس درگیر نبردهای دریایی در خلیج فارس بوده تا به امروز که تکه تکه درگیر است، حالا اگر این نقاط را تکه تکه به هم بدوزیم واقعیت خود را نشان می دهد. ممکن است، که در تنگه هرمز و خلیج فارس و فراتر از آن در حال توسعه و توسعه یک قدرت دریایی مهیب است.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه مطمئن هستم شکوه بیرونی دشمن در دل هیچ یک از شما منعکس نمی شود، گفت: آنچه می تواند اندازه واقعی این نیروی به ظاهر باشکوه را هر چند کوچک نشان دهد، قدرت است. ایمان. برای رویارویی با چنین دشمن قدرتمندی به چنین ایمان قوی نیاز است. یعنی افرادی که ایمان و استواری قوی دارند و از حرمت ظاهری دشمن هراسی ندارند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر نقش معنویت در ارتقای سطح آمادگی رزمی گفت: امروز چیزی از دشمن، موشک های مدرن، شناورهای مقاومت بالا در دریا و سایر تجهیزات ضروری نیروی دریایی کم نداریم که این تجهيزات با ايمان واقعي گارد داريادلان آميخته شود، شكست در پي خواهد داشت. آنها شکست ناپذیر می شوند و هیچ قدرتی نمی تواند در برابر این ایمان مقاومت کند و این یک چیز است که ثابت شده است، ملاک ما برابری سلاح با دشمن نیست. ملاک ما ایمان راسخ است که لازمه موفقیت در عرصه جهاد است.

دیدگاهتان را بنویسید