سرلشکر سلامی: سپاه برترین سازمان فرزندآوری در نیروهای مسلح است

سرلشکر سلامی: سپاه برترین سازمان فرزندآوری در نیروهای مسلح است

فرمانده نیروی زمینی ارتش، دوران مجردی را پدیده خاموش انقراض نسل ها می داند و می افزاید: علاوه بر گفتگوی حضوری، مشوق هایی نیز در این زمینه در زمینه فرزندآوری و ازدواج داریم.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در همایش فرماندهان نیروهای مسلح که به مناسبت روز ملی جمعیت جوانان در ستاد کل سپاه برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که این نعمت را به ما عطا فرمود. استاندار چرا که با هوشمندی و درایت یکی از بزرگترین تهدیدات خاموش امت اسلامی را شناختند و راهبردهای دقیق و راهبردی برای عبور از این بحران اتخاذ کردند.

به گزارش تسنیم، سرلشکر سلامی در ادامه به آسیب هایی که گروه تروریستی داعش به اسلام وارد کرده است اشاره کرد و افزود: حدود 10 سال پیش اعلام کردند که در سال 2050 هویت مسیحی اروپا تغییر می کند و اسلام هویت غالب اروپا خواهد بود. نام محمد برای پسر و نام فاطمه و نور برای دختر از پرطرفدارترین نام ها در انگلیس بودند، اما متاسفانه با ایجاد گروه تروریستی داعش، برتری نام های محمد، فاطمه و نور از ردیف اول به رتبه یازدهم سقوط کرد. ردیف

فرمانده کل سپاه، کودکی تنهایی را پدیده خاموش شدن یک نسل می داند و می افزاید: خوشبختانه روند جمعیتی جهان به گونه ای پیش می رود که جمعیت اسلامی در رتبه دوم جهان قرار دارد.

وی با بیان اینکه اگرچه انسان خود خلیفه الله است، اما باید تربیت مناسبی داشته باشد، افزود: علاوه بر گفتگوی حضوری، در زمینه فرزندآوری و ازدواج، اما در مورد درمان ناباروری نیز مشوق هایی را ارائه می دهیم. مرکز درمان ناباروری در بیمارستان نجمیه راه اندازی شد که خدمات خوبی ارائه می دهد.

سلامی افزود: علاوه بر این معاونت منابع انسانی سپاه در 50 بند نسخه ای همراه با مشوق های لازم در 90 حوزه صادر کرده است. از سوی دیگر وقتی تعداد فرزندان خانواده ها کاهش می یابد، مقاومت، فداکاری و نشاط در کشور نیز کاهش می یابد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برترین سازمان فرزندآوری در نیروهای مسلح است.

دیدگاهتان را بنویسید