سرلشکر سلامی: علمای مجاهد در تاریخ شیعه پرچم جهاد را برافراشتند/ آیت الله اوحدی درد مردم بود

سرلشکر سلامی: علمای مجاهد در تاریخ شیعه پرچم جهاد را برافراشتند/ آیت الله اوحدی درد مردم بود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاریخ شیعه سرشار از روحیه علمای مجاهدی است که صداها و کلام وحی را به دل مؤمنان فرستادند و پرچم جهاد را برافراشتند، با طاغوت مبارزه کردند و حقایق را تبیین کردند. به روشی روشنگرانه

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت دومین گردهمایی جامعه طلاب و دانشجویان شهرستان زیرکو و در شهرستان زیرکو بیانیه ای صادر کرد. یادی از آیت الله محمدصادق اوحدی که توسط سردار سیاری جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه قرائت شد.

در متن پیام سردار سلامی آمده است: علمای بزرگ تاریخ ظهور و سقوط اسلام همواره حاملان رسالت الهی و منادیان راستین معارف دینی و ستارگان نورانی هستند که عزم را در راه هدایت به آنان که تعلیم می دهند. در تاریکی راه درست را دنبال کنید

تاریخ شیعه سرشار از روحیه عالمان مجاهدی است که صداها و سخنان وحیانی را به دل مؤمنان فرستادند و پرچم جهاد را برافراشتند و با توحید مبارزه کردند و حقایق را روشنگرانه تبیین کردند، از جمله این عالم برجسته حضرت آیت الله شیخ «محمدصادق اوحدی» رضوان الله علیه که از علمای فضل، دارای اخلاق نیکو، طبیب زیرک و تأثیرگذار، شاعر و نویسنده ای دردمند، مجتهد و خادمی متوفی و ​​متواضع بود.

آیت الله شیخ محمدصادق اوحدی برای رواج دین مبین اسلام و نشر فضیلت و اخلاق و تبیین احکام الهی زحمات فراوانی کشید و برای اسلام عزیز ایران بزرگ به ویژه شهر زیرکو مایه نور و افتخار بود.

تجلیل از این عالم برجسته عرفان و اخلاق و فضیلت و فقاهت قطعاً تجلیل از اسلام است و امروز ما بسیار بیشتر از هشت سال گذشته به این جلسات و برنامه ها نیاز داریم.

از درگاه خداوند متعال برای همه پرچمداران علم و دانش و علمای عزیز به ویژه رهبر کبیر، رهبر پیشکسوت و حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، توفیق و بهروزی روزافزون و برای این مرحوم آرزوی توفیق و بهروزی مسئلت دارم. طلب مغفرت، رحمت و رضایت الهی دارم.

دیدگاهتان را بنویسید