سرمایه انسانی در عرصه فرهنگ و هنر مهم است/ برای جشنواره شهید سلیمانی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.


ساعت: 14:44
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844512

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

سید محمد هاشمی گفت: در خصوص جشنواره شهید سلیمانی و موضوع مطرح شده از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار شما هستیم و هر کاری که لازم باشد در این زمینه انجام خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سید محمد هاشمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نجابت از ایشان تشکر می کنیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: آقای روحی نیز از مدیران شناخته شده منطقه است و از تجربه فرهنگی خوبی برخوردار است.

وی تاکید کرد: در حوزه صنایع خلاق فرهنگی هستیم و کشور از نظر دولت سیزدهم از ظرفیت خوبی برخوردار است و نگاه دولت نیز توجه به اقتصاد هنر و در راستای شعار سال و ظرفیت منحصر به فرد استان، خاطرنشان شد استاندار کرمان در وزارت ارشاد بوده و در حوزه فرهنگ و هنر است و این موضوع بسیار مهم است.

هاشمی با تاکید بر اینکه تمرکز بر ظرفیت و سرمایه انسانی استان از مهمترین محورهاست و به ویژه اینکه ظرفیت بین المللی در استان کرمان وجود دارد، گفت: در خصوص جشنواره شهید سلیمانی و موضوعی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرده است، هستیم. در اختیار شماست و هر کاری که لازم باشد در این زمینه انجام خواهد داد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: سرمایه انسانی سرمایه ناب و مهمی برای فرهنگ و فرهنگ است. هنر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید