سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در استان کرمانشاه رشد منفی داشته است

ساعت: 09:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801787

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه:

امیر یاوری گفت: سرمایه گذاری ها در بخش کشاورزی استان کرمانشاه رشد منفی داشته و اعمال نظرات خوش طعم باعث فرار سرمایه گذاران از استان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر یاوری در گفتگو با مرصادنیوز با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان رشد منفی داشته است، گفت: سایر بخش ها جذابیت بیشتری نسبت به کشاورزی دارند و این بخش نیازمند حمایت ویژه با بسته های سرمایه گذاری و تسهیلات کم بهره است. .

وی خاطرنشان کرد: این سازمان با پتانسیل نیروی کار متخصص و واقع در نزدیک ترین مکان به محل سکونت کشاورزان توانسته است مسیر توسعه بخش کشاورزی استان را هموار کند، اما این به تنهایی کافی نیست و دستگاه های اجرایی ذیربط باید این کار را انجام دهند. حمایت بیشتر به کار خواهد آمد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه با ابراز خرسندی از اینکه استاندار کرمانشاه حمایت از سرمایه گذاران در بخش های مختلف را سرلوحه کار دستگاه های اجرایی قرار داده است، اذعان داشت: نیروی کار متخصص و غیره. این سازمان را به عنوان گل سرسبد برای تسهیل فرآیندهای کسب و کار کشاورزی در کشور معرفی کرده و آماده دستیابی به اهداف توسعه استان است.

این مقام مسئول بیان کرد: رکود اقتصادی و بیکاری در استان کرمانشاه جز با توسعه بخش کشاورزی قابل عبور نیست و باید روی فرش قرمز سرمایه گذاران پراکنده شود، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده است و اعمال نظرات خوشایند است. و برخلاف قانون و مقررات، سرمایه گذاران مجبور به فرار از روستاها شدند.

یاوری با تاکید بر اینکه خط قرمز همه ما انقلاب اسلامی و ارزش های آن است، گفت: یکی از مهم ترین ارزش ها انجام وظیفه و پرهیز از دخالت در وظایف دیگران است، زیرا کار در لبه موجب غفلت از کار است. و دستگاه های مسئول باید برای حل جدی مشکلات داخلی و اقتصادی استان بیایند و به دنبال عزل و نصب در حیاط خلوت خود نباشند که اعتماد مردم را خدشه دار می کند و جایگاه تضاد منافع مهم را تقویت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید