سرمایه گذاری روی سریال سازی در شبکه سینمای خانگی متمرکز بود

ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783318

پوران درخشنده درباره پایان پروژه «هیس پسرها گریه نمی کنند» گفت: حالا که سرمایه تامین شده عواملی که می خواهم کار می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پوران درخشنده تهیه کننده و کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت پروژه هیس، پسران گریه نمی کنند، گفت: همچنان منتظرم شرایط مناسبی برای ساخت این فیلم تولید شود تا بتوانم آن را بیاورم. تا حد امکان به دوربین.

وی با اشاره به اینکه شرایط به گونه ای است که سرمایه گذاری بیشتری به سمت سریال سازی در شبکه سینمای خانگی می رود، گفت: این مشکل باعث شده که وضعیت سرمایه گذاری در سینما چندان خوب نباشد و نیروهای زیادی که در سینما کار کرده اند یک زندگی، به پروژه های شبکه نمایش خانگی بروید.

کارگردان فیلم «دختران گریه نمی کنند» توضیح داد: من برای شروع پروژه جدیدم مشکل سرمایه داشتم، اما حالا که حل شده، افرادی که برای ساخت این پروژه نیاز دارم مشغول به کار هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این پروژه و همچنین در دیگر آثاری که کار کرده از چهره های جدید در کنار بازیگران سرشناس استفاده کرده است، ادامه داد: مشکل تنها در بازیگران مورد نظر نیست، بلکه در بسیاری از عوامل نیز وجود دارد. دوربینی که می‌خواهم با آن کار کنم. «در پروژه‌های سینمای خانگی شبکه استفاده می‌شود.

درخشنده در پایان با اشاره به احیای سینما پس از تزریق واکسن کرونا در کشور گفت: با توجه به اینکه این روزها تعداد فیلم ها در سینماها افزایش یافته است، امیدوارم هر چه زودتر سینماها احیا شوند. و همه باید تلاش کنند

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید