سرنوشت اروپا و امنیت جهانی در اوکراین مشخص خواهد شد


ساعت: 07:59
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834450

رئیس جمهور اوکراین گفت: سرنوشت اروپا و امنیت جهانی در اوکراین مشخص خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گاردین به نقل از ولودیمیر زلینسکی، رئیس جمهور اوکراین در آخرین سخنرانی خود در شب سومین ماه از جنگ اوکراین گفت: سرنوشت اروپا و امنیت جهانی در اوکراین مشخص خواهد شد.

به گفته زلنسکی، همه در جهان – و حتی کسانی که آشکارا از ما حمایت نمی کنند – موافقند که این اوکراین است که سرنوشت اروپا، امنیت جهانی و دموکراسی را تعیین می کند و مهمتر از همه، زندگی در مرکز و شرق تعیین شده است. . قاره ما چگونه خواهد بود و آیا اصلاً زندگی وجود خواهد داشت یا خیر …

زلنسکی گفت: «حتی با ادامه جنگ، ما نشان می‌دهیم که به اوکراین فرصت‌های توسعه بیشتری می‌دهیم». ما حرکت خود را به سمت اتحادیه اروپا تا آنجا که ممکن است تسریع می کنیم. ما قبلاً با دریافت و پاسخ به پرسشنامه ویژه ای که قبل از تبدیل شدن به نامزد عضویت در اتحادیه اروپا به هر کشور داده شده بود، یک لحظه تاریخی، یک گام مهم را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: «حتی هم اکنون که جنگ همچنان ادامه دارد، ما در حال ساخت پایگاه لازم برای بازسازی اوکراین هستیم.

این مقام ارشد اوکراینی همچنین گفت: بسیاری از شهرها و جوامع از ابتدای تهاجم به طور موقت تحت کنترل ارتش روسیه بوده اند، اما من شک ندارم که این فقط یک زمان است و ما سرزمین خود را آزاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید