سرپیچی از دستور پلیس در تعقیب محموله مواد مخدر در بستک فاجعه به بار آورد


ساعت: 11:03
تاریخ ارسال: 1401/10/05
کد خبر: 1919949

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ایست نكردن راننده خودروی پژو پارس شی دودی به دستور ماموران پلیس موجب این حادثه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ مهرداد مشوک گفت: ساعت 16:30 یکشنبه گذشته 13 دی ماه ماموران کلانتری جناح شهرستان بستک از حمل و جابجایی یک محموله مواد مخدر از یک دستگاه خودرو پژو پارس مطلع و پس از بررسی اصالت بلافاصله محل در جاده، قاچاقچیان طرح مهار را اجرا کردند.

پلیس پس از تعقیب و گریز و انجام تمهیدات لازم به یک دستگاه خودرو پژو پارس با شیشه های ضخیم رنگی مشکوک شد و دستور ایست داد و راننده بدون توجه به دستورات پلیس و علائم هشدار دهنده با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد. توقف خودرو پس از طی مسافت طولانی امکان پذیر نبود به همین دلیل ماموران پلیس مجبور به تیراندازی هوایی و سپس تیراندازی به لاستیک های خودرو شدند که با پنچر شدن لاستیک این خودروی فراری متوقف شد.

سرهنگ مشوک تصریح کرد: در این تعقیب و گریز و با توجه به ارتفاع و ارتفاع زیاد جاده و شیشه خودرو، متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو مورد اصابت تیر قرار گرفت و با همکاری ماموران به بیمارستان منتقل شد. و امدادگران

جانشین پلیس استان تصریح کرد: در این میان با توجه به خبر فوق رسانه های معاند که با انتساب این موضوع به اتفاقات اخیر به دنبال سوء استفاده از هر موقعیت و ایجاد تنش و هرج و مرج در جامعه هستند، سعی در تشویش اذهان عمومی داشتند که در تما شده است. رسانه ای شد اما قطعاً مردم فهیم به آن توجهی نکردند و در این راستا فرمانده انتظامی استان دستور ویژه ای برای بررسی موضوع و علل و عوامل حادثه صادر و زوایای حادثه را بررسی کرد. پرونده تحت نظارت میدانی مقام قضایی پیگیری می شود که متعاقبا اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید