سفری متفاوت در پاییز امسال با تور بالی


ساعت: 19:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1913001

آریا ورلد تراول به عنوان یکی از بهترین مجریان تورهای داخلی و خارجی در ایران قصد دارد در این مقاله به بررسی جاذبه های گردشگری و مزایای خرید تور بالی بپردازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شاید کمتر کسی بتواند سفری باورنکردنی را در جزیره ای بین 2 اقیانوس وسیع – هند و اقیانوس آرام – تصور کند. شاید فکر کنید آیا چنین مکان عجیبی در دنیا وجود دارد؟! در پاسخ باید پاسخ دهیم که بله چنین مکان بکر و مرموزی در دنیا وجود دارد. بالی شهری در اندونزی است که به خاطر سواحل زیبایش معروف است.

آریا ورلد تراول به عنوان یکی از بهترین مجریان تورهای داخلی و خارجی در ایران قصد دارد در این مقاله به بررسی جاذبه های گردشگری و مزایای خرید تور بالی بپردازد.


78fd11df 395e 4730 bdf7 44f8d81cba3e خبر خاکستری


مزایای خرید تور بالی

اگر شما هم می خواهید به یکی از پرماجراترین سفرهای زندگی خود بروید که مدت ها در مورد آن به دیگران بگویید، توصیه می کنیم حتماً مزایای خرید تور بالی را بخوانید.

  • تور ساحلی و شهر بالی
  • بازدید از معروف ترین جاذبه های گردشگری بالی
  • انواع تفریحات ساحلی و دریایی در تور بالی
  • امکان خرید از بهترین مراکز خرید بالی
  • در تور بالی در بهترین هتل ها با بیشترین امکانات رفاهی اقامت کنید


گشتی در معروف ترین جاذبه های گردشگری و تفریحی بالی

بالی که از چندین جزیره بزرگ و کوچک با جاذبه های منحصر به فرد تشکیل شده است، مرکز اصلی گردشگری اندونزی به حساب می آید. در این قسمت سعی کردیم زیباترین و البته معروف ترین جاذبه های گردشگری و تفریحی بالی را معرفی کنیم.

  • معبد و باغ تامان تیرتاگانگا: این معبد که طی 100 سال گذشته به دستور یک پادشاه اندونزی برای خانواده سلطنتی ساخته شده است، به یکی از دیدنی ترین جاذبه های بالی تبدیل شده است. دلیل این امر حوض زیبایی است که با ورود به این معبد می توانید آن را ببینید. تصویر چشم نواز و مسحورکننده ای که از منظره باغ و این معبد در این دریاچه بیرون می آید، منظره ای خیره کننده را به شما هدیه می دهد.

  • معبد Piura Pentaran Agung Lampuyang: یکی از معروف ترین و البته جذاب ترین جاذبه های گردشگری تور بالی همین معبد است. معبد لمپویانگ یکی از 6 مکان مقدس در بالی است. بنابراین این مکان به دلیل قرار گرفتن در دل طبیعت بکر و خیره کننده بالی و همچنین تاریخ و بناهای تاریخی می تواند تجربه ای بی نظیر برای گردشگران باشد.

  • پارک گارودا ویشنو: اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید علاوه بر بازدید از جاذبه های گردشگری، فرهنگ و آداب و رسوم این مکان را نیز بشناسید، خرید تور بالی پارک گارودا ویشنو را به شما توصیه می کنیم.

  • شالیزارهای پلکانی در تگلالنگ: شاید بیشتر ما با شنیدن نام شالیزارها و شالیزارها به یاد سرزمین های پهناور و هموار شمال ایران بیفتیم. اما ما می خواهیم شما را به جایی ببریم که با تمام ایده های قبلی شما متفاوت است. مزارع برنج پلکانی زیبای Tagalalang که در طبیعت با روشی جالب برای آبیاری قرار گرفته است، یکی از شگفت انگیزترین مناظری است که تا به حال دیده اید. بنابراین اگر قصد خرید تور بالی را دارید، پیشنهاد می کنیم برای بازدید از این مکان دوربین عکاسی به همراه داشته باشید.

  • پارک ساحلی و سافاری بالی: این پارک ساحلی به قدری در دنیا معروف است که سالانه گردشگران و کاوشگران زیادی را به خود جذب می کند. به همین دلیل سعی کردیم شما را به یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری بالی و استفاده از حیات وحش و طبیعت بکر آن وادار کنیم.


4005457b d219 4c1f a859 b7f925172fb0 خبر خاکستری


بهترین مراکز خرید بالی

یکی از جاذبه های همیشگی که گردشگران در هر سفری از آن لذت می برند، فرصت خرید است. در این قسمت معروف ترین و بهترین مراکز خرید تور بالی در پاییز 1401 را به شما معرفی می کنیم.

  • مرکز خرید Kata Beach Walk: اولین مرکز خرید کاملا مجهز و منحصر به فرد در بالی که در آن می توانید تمامی برندهای معروف و بین المللی دنیا را پیدا کنید. همچنین می توانید با بازدید از این مکان در تور پاییز 1401 بالی از جاذبه ها و سرگرمی های این مرکز مانند پارک آبی، سینما و تئاتر و البته بهترین رستوران های بالی بهره ببرید.

  • بازار هنر اوبود: یکی از قدیمی ترین مراکز خرید بالی، بازار هنر اوبود است. روسری های ابریشمی، لباس های محلی و دیگر صنایع دستی مردم بالی را می توانید در این مرکز که روبروی یکی از کاخ های سلطنتی بالی قرار دارد، خریداری کنید.

  • گالریا مال: اگر در تور بالی خود مشغول بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر بوده اید و زمان کمی برای خرید دارید، توصیه می کنیم حتما از مرکز خرید گالریا دیدن کنید. این مکان با داشتن فروشگاه های متنوع در زمینه پوشاک بین المللی، صنایع دستی و هنرهای سنتی بالی، یکی از گزینه های اصلی کسانی است که قصد دارند تمام خرید خود را در یک روز انجام دهند.

امروزه بسیاری از گردشگران به دلیل جذابیت تفریحات دریایی و ساحلی تمایل به سفر به چنین مکان هایی دارند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال یک سفر لوکس هستید و قصد دارید تنها از فعالیت های جذاب ساحلی و دریایی استفاده کنید، نگاهی به شرایط تور جهانی دبی بیندازید.


b758b82f 4165 4e33 8872 6f00315c5b71 خبر خاکستری


بهترین هتل های 5 ستاره در تور پاییز بالی 1401

بی شک یکی از دغدغه های اصلی هر گردشگری در سفر، یافتن و رزرو اقامتگاه با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. در این قسمت بهترین هتل های 5 ستاره بالی را به شما معرفی می کنیم.

  • هتل 5 ستاره کومانکا در بیسما: اگر قصد دارید اقامتی رویایی و مجلل را در تور بالی تجربه کنید، به شما توصیه می کنیم حتما هتل کومانکا را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل با خدماتی مانند: مرکز تناسب اندام، استخر روباز، سالن های ماساژ سنتی، زمین بازی کودکان و همچنین اتاق های بزرگ و مجلل با چشم اندازی از طبیعت بالی، می تواند اقامتی وصف ناپذیر را در بالی برای شما فراهم کند.

  • هتل 5 ستاره Seminyak Beach: یکی از معروف ترین و برترین هتل های بالی، هتل Seminyak Beach است. این هتل با محیط مجلل و امکانات جذاب خود اقامتگاهی است که همه گردشگران به دنبال آن هستند. یکی دیگر از جذابیت های این هتل دسترسی به منظره وصف ناپذیر اقیانوس آرام از بالکن اتاق شماست.


اخرین حرف

در این مقاله تمام تلاش خود را کرده ایم تا شما را برای گشت و گذار در تور بالی معرفی و راهنمایی کنیم. سفرهای دنیا گردی یکی از بهترین مجریان تورهای داخلی و خارجی در ایران می باشد. با خرید تور بالی می توانید از خدمات زیر در تورهای جهانی آریا استفاده کنید.

  • بیمه سفر
  • خرید آنلاین و رزرو بهترین خطوط هوایی جهان
  • بهترین اقامتگاه ها و هتل ها را در سراسر جهان رزرو کنید
  • عملکرد خدمات شخص خیلی مهم و CIP در فرودگاه
  • امکان برنامه ریزی تورهای درخواستی شما



دیدگاهتان را بنویسید