سقوط محمدی پس از شروعی درخشان؛ شماره 7 استقلال در خطر بزرگی است

فوتبال 360، مهرداد محمدی مهمترین خرید استقلال در نقل و انتقالات تابستانی بود و هواداران این تیم امید زیادی به درخشش او داشتند. با توجه به جدایی مهدی کایدی و محمد محبی و نبود یک هافبک خلاق و قابل بازی، محمدی تقریبا تنها عنصر هجومی استقلال است که سبک بازی فوق العاده ای دارد و همین موضوع حضور او در این تیم را بیش از پیش مهم می کند. با این حال محمدی در هفته های اخیر عملکرد چندان خوبی برای استقلال نداشته و مقابل پرسپولیس ناکام بوده است.

شروع روشن و افول ناگهانی
شماره 7 آبی ها در تمرین مصدوم شد و او را در چند هفته اول نیمکت نشین کرد تا به حد آمادگی بدنی خود برسد. او در بازی هفته چهارم مقابل استقلال خوزستان برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار گرفت و موفق به زدن گل شد.

اما بهترین عملکرد فصل محمدی در دیدار با هواداران رقم خورد و با زدن 2 گل تماشایی و تبدیل یک پنالتی به گل اصلی بازگشت رویایی استقلال منجر شد. پس از درخشش در آن بازی، هواداران استقلال امیدوار بودند که محمدی در ادامه فصل عملکرد خوبی داشته باشد اما حالا در 6 بازی متوالی نه گلی زده و نه پاس گلی داده است.

افت محمدی در دربی مقابل پرسپولیس نیز مشهود بود و او در طول 90 دقیقه یکی از ضعیف ترین بازیکنان استقلال بود و حتی نکونام ترجیح داد در زمانی که تیمش به گل نیاز داشت، چپ دست را از ترکیب خارج کند. محمدی در بازی برای دربی ساعت 6.41 را ثبت کرد که کمترین میزان در بین بازیکنان تیم اصلی هر دو تیم است.

خطر از دست دادن جام ملت ها
سقوط محمدی در آستانه جام ملت های آسیا خطر خط خوردن از لیست تیم ملی و باخت در این رقابت ها را به شدت احساس کرد. ناکامی های مهاجم استقلال با درخشش مهدی کایدی، رضا اسدی و شهریار موگانلو همراه بوده است و شاید امیر گلنووی در نهایت تصمیم به حذف محمدی از لیست بگیرد.

استقلال تا پایان نیم فصل 3 بازی مقابل نساجی، گلگر و پیکان داشت که این آخرین شانس محمدی برای بازگشت به دروازه بود. ناکامی در این 3 بازی می تواند محمدی را از جام ملت ها محروم کند اما او می تواند با نمایش خوب مقابل این حریفان خود را پیشاپیش این رقابت ها نشان دهد.