سلاح تبلیغاتی مؤثرتر از سلاح جنگی است

ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799454

رضایی در دیدار رئیس و کارشناسان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استانداری کرمان گفت: سلاح های تبلیغاتی موثرتر از سلاح های نظامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، رضا رضایی بر اهمیت فعالیت در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی تاکید کرد و گفت: در استان کرمان اینگونه نیست.

وی کار کارشناسان روابط عمومی را جدی و حساس خواند و گفت: همه باید با تعامل و همدلی با حفظ حرمت و کرامت مردم، ارباب رجوع و فرهنگیان در جهت ارتقای نظام آموزشی گام برداریم.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استانداری کرمان نیز در این جلسه به ظرافت ها و حساسیت های اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما بر اطلاع رسانی دقیق و به موقع و پوشش گسترده نمایندگی آموزش و پرورش استان است. . “ما امیدواریم که موثر بوده باشد.

مهران بحری گفت: ارتباطات ابزاری راهبردی برای دستیابی به اهداف سازمانی و دستیابی به چشم انداز مطلوب است و در این راستا یکی از کامل ترین و موثرترین راه های تبادل ارتباطات، اقدامات متخصصان روابط عمومی در اطلاعات مورد نظر است.

وی بیان کرد: شناخت و تبیین افکار عمومی در مواقع خاص و حساس، ارتباط موثر با صدا و سیمای استان و خبرنگاران یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی است که تعامل با رسانه ها همواره نقش موثری در دستیابی به اهداف عالی داشته است. آموزش و پرورش

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید