سلاح های مدرن دنیا روی هلیکوپترهای ما نصب شده است


ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881407

امیر سرتیپ قربانی بیان کرد: تسلیحات و تاکتیک های رزمی این یگان به طور کلی نسبت به گذشته تغییر کرده و سلاح هایی که امروز روی پیشرفته ترین بالگردهای دنیا وجود دارد روی بالگردهای ما نصب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ یوسف قربانی فرمانده نیروی هوافضای ارتش با اشاره به رصد تهدیدات و به روز رسانی تجهیزات این یگان عملیاتی، اظهار داشت: امروز یکی از مهمترین رویکردهای نیروی هوایی، نگاه به تجهیزات فعلی نیروی هوایی است. دشمنان و رصد تهدیدات احتمالی در این زمینه؛ بنابراین، همانطور که تهدیدات ضد هلیکوپتر و سیستم های هوایی را شناسایی و رصد می کنیم، قدرت رزمی خود را بهبود می بخشیم.

وی با بیان اینکه توانمندی بالگردی کشورهایی که در دکترین نظامی ما دشمن تلقی می شوند به طور مستمر رصد و ارزیابی می شود، گفت: سامانه های خود را با توجه به نیازهای سازمانی و نیازهای عملیاتی تجهیز و به روز می کنیم.

امیر سرتیپ قربانی گفت: برد تسلیحات نیروی هوایی و تاکتیک های رزمی این یگان به طور کلی نسبت به گذشته تغییر کرده است و آنچه بر روی بالگردهای مدرن دنیا برای مصارف تسلیحاتی نصب می شود روی بالگردهای نیروی هوایی نیز نصب می شود. . تسلیحات دوربرد، موشک های هوشمند و دقیق، رادارهای پارازیت و سیستم های دید در شب پیشرفته از جمله مواردی هستند که هلیکوپترهای ما به آنها مجهز هستند.

فرمانده هوانیروز هوانیروز در خاتمه تصریح کرد: تمامی پیشرفت ها و دستاوردهای ارزشمندی که امروز نیروی هوایی هوانیروز از آن برخوردار است مرهون تلاش شبانه روزی متخصصان کشورمان و استفاده از توان داخلی است.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید