«سلام فرمانده» محاسبات رسانه معاند را زیر پا گذاشت/ بنیاد مستضعفان در خدمت مردم


ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841855

کمر روستا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بنیاد مستضعفان گفت: .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، وحید کمر روستا در یادواره شهدای زحمتکش و شهدای مدافع حرم استان یزد با یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای کارگر و شهدای مدافع حرم گفت: زمان می خواند.

وی با اشاره به ترفندهای رسانه های معاند برای دفع مردم از نظام اسلامی گفت: تحت عنایت امام زمان (عج) است.

کمررستا ادامه داد: امروز نوزادان و کودکان پنج یا شش ساله ما پاسخ یاوه گویی های دشمنان خود را می دهند، بنابراین باید برای معرفی این نوزادان به شهدا هر چه در توان داریم انجام دهیم و این اقدام هر روز در قالبی هنری و رسانه ای انجام می شود. «آه، از نظر فرهنگی و … باید انجام شود.

مشاور رئیس بنیاد مستضعفان در امور ایثارگران با اشاره به اینکه 170 شرکت در اختیار بنیاد مستضعفان است، افزود: خوشحالیم که این شرکت ها توانسته اند رضایت رهبر معظم انقلاب را در این زمینه جلب کنند. از تولید.”

وی گفت: امروز بنیاد مستضعفان در خط مقدم خدمت رسانی به مردم است، چه اقشاری ​​که شامل 43 هزار کارمند یا کارگر است و چه اقشاری ​​که در مقاطع مختلف خدمت می کند.

پشتی روستا با اشاره به یاد و خاطره سردار فقید حاج قاسم سلیمانی که از شهادت و خدمت به مردم غافل مانده است، ادامه داد: اگر بالاتر از حریم حرم نباشد. نه کمتر.”

نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم گفت: شهدا هر چه داشتند برای انقلاب فدا کردند و از جان خود دریغ نکردند.

حجت الاسلام کریم بیگی با بیان اینکه در طول دنیا صیانت از استعدادها شکوفا شد، گفت: جبهه دانشگاهی بود که همه انسان ها در راه خدا یکسان و خالصانه جنگیدند و اکنون با اعتماد به نسل جوان و فرمایشات مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب، می توان معجزه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید