شاخص پذیرش خدمت مسئولان در خدمت رسانی به مستضعفان است


ساعت: 07:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806222

قائم مقام کمیته مددکاری امام خمینی (ره) گفت: امروز شاخص پذیرش خدمات در خدمت رسانی و خدمات رسانی به مردم و این شاخص در کمیته مددکاری امام خمینی (ره) سطح همکاری است. مسئولین در ارائه خدمات به محرومان که نقش موثری دارد «در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; مصطفی حکسار گهرودی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته یاری امام خمینی (ره) استان زنجان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی موهبت بزرگ الهی است که توسط مقام معظم رهبری فرموده اند. توجه به انقلاب اسلامی ایران شبیه ترین حادثه به معجزه پیامبران است.

وی خاطرنشان کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی باید یاد و خاطره کسانی را که در این شرایط تأثیرگذار بودند و باعث تغییر نظام شاهنشاهی به اسلام شدند و انقلاب بزرگ و الهی ایران را تشکیل می داد، گرامی داشت.

خاکسار قهرودی افزود: این گروه شامل امام خمینی (ره)، شهدا، جانبازان و خانواده های آنان و همه کسانی است که سهم زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی دارند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: باید توجه داشت که با پیروزی انقلاب اسلامی، برکات بزرگ و برکات بزرگ دیگری را پشت سر گذاشته ایم و تا کنون نتایج بزرگ دیگری نیز به ارمغان خواهیم آورد. انقلاب را باید به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) سپرد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه بعد از عنایات الهی و رهبری امام خمینی (ره) یکی از ارکان و پایه های اصلی انقلاب اسلامی بود، گفت: اگر مردم نبودند انقلاب اسلامی نمی شد. احساس، مفهوم.

خاکسار قهرودی با بیان اینکه آنچه امروز مردم به ویژه مسئولان به آن نیاز دارند ایمان مردم است، گفت: مسئولان باید بدانند که مردم به اندازه اعتبار، جایگاه و عملکردی که در انقلاب اسلامی داشتند باید مورد احترام باشند.

این مسئول افزود: اگر نگران نارضایتی مردم هستیم، این نگرانی در جاهایی بوده که اعتماد و احترام مردم به مردم مغفول مانده و بی توجهی مسئولان، امید مردم را خدشه دار کرده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: امروز وظیفه مسئولان بررسی میزان خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: امروز شاخص پذیرش خدمات مسئولان در خدمت رسانی و ارائه خدمات به مردم و این شاخص در کمیته همیاری امام خمینی (ره) میزان همکاری مسئولان در ارائه خدمات به افراد نیازمند است که نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.»

خاکسار قهرودی با بیان اینکه زنجان به انفاق و دستگیری از نیازمندان معروف بود، گفت: همه جا مثل زنجان است و باید گفت مردم همیشه در هیچ زمینه ای زحمت کشیده اند و غفلت کرده اند.

در پایان این مراسم ضمن ارزیابی خدمات بیش از 5 ساله هدایت صفری، طی حکمی از سوی رئیس کمیته یاری حضرت امام خمینی (ره) روح اله صالحی به عنوان مدیرکل این نهاد انقلابی در استان زنجان منصوب شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید