سند توسعه گردشگری چهارمحال و بختیاری به روز می شود


ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1811993

علیرضا گیلان گفت: سند توسعه گردشگری با ظرفیت دانشگاه شهرکرد به روز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ علیرضا گیلان صبح امروز در نشست با سرپرست دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: برای ایجاد رونق گردشگری در چهارمحال و بختیاری، طرح گردشگری از کوهرنگ تا محور گردشگری گاوونی برای تصویب و وام 3 هزار میلیاردی به شورای دولت ارائه شده است. ریال. .

وی افزود: با توجه به اینکه دانشگاه شهرکرد دارای دو رشته باستان شناسی و گردشگری است، این دانشگاه می تواند برای عقب ماندن از گردشگری از صنعت و کشاورزی طرح پژوهشی تهیه و ارائه کند.

یاسر پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد نیز گفت: این دانشگاه ظرفیت مطلوبی برای سرمایه گذاری در پروژه های گردشگری مانند شهر شیدا دارد.

وی افزود: در حال حاضر نمایشگاه دائمی برای ارائه دستاوردهای دانشگاه شهرکرد در دانشگاه دایر است که محصولات و محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری در آن به نمایش گذاشته می شود.

وی یادآور شد: با توجه به قرار گرفتن چهارمحال و بختیاری بین دو مرکز صنعتی خوزستان و اصفهان، همکاری اداره کل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و دانشگاه شهرکرد می تواند به رونق گردشگری کمک کند.

پیرعلی افزود: در این راستا فضاهای فیزیکی دانشگاه شهرکرد از قبیل خوابگاه، آپارتمان و 36 واحد خانه نوساز دو نفره در اختیار گردشگری قرار می گیرد.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت علمی اساتید دانشگاه شهرکرد برای توسعه و رونق بخش گردشگری چهارمحال و بختیاری از ظرفیت مورد نظر استفاده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید