سهمیه مرغ کرج برای جمعیت 2 میلیونی مناسب نیست / کرج; پایلوت ملی واکسیناسیون اتباع خارجی

ساعت: 14:23
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784475

گفور قاسم پور گفت: اقلامی که به صورت سهمیه ای به کرج توزیع می شود متناسب با تراکم 2 میلیون نفری جمعیت نیست و در کاهش قیمت ها موثر نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکگفور قاسم پور فرماندار کرج امروز دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری که با حضور استاندار جدید در سالن شهدای استانداری البرز برگزار شد، گفت: در کرج بودیم.

قاسم پور افزود: در بحبوحه این بیماری و موج پنجم تعداد بستری ها 1450 نفر بود که امروز این تعداد به 420 نفر رسیده است و با توجه به رنگ وزارت بهداشت روزانه 4 تا 6 نفر فوت می کنند. سلامتی، ما در زرد هستیم.

وی با اشاره به تاثیر واکسیناسیون در کاهش روند تاج گل گفت: 24 اتاق جمع آوری فعال و 15 تیم سیار در کرج داریم که برای تزریق واکسن به مناطق مختلف مانند مترو، زندان، مدارس و گلخانه ها اعزام می شوند.

کاسم پور با تاکید بر اینکه 90 درصد دانش آموزان البرز اولین نوبت واکسن و 86 درصد واجدین شرایط دو دوز کامل دریافت کردند، افزود: راه اندازی کارگزاران را همراهی کردند.

وی بیان کرد: کرج اولین شهر کشور بود که اتباع خارجی را به صورت پایلوت واکسینه کرد، تیم های بازرسی استانداری تشکیل شده و امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی و ستاد تاج و تخت، وارد اوج ششم نشویم.

کاسم پور افزود: اقلامی که به صورت سهمیه ای به کرج توزیع می شود، متناسب با تراکم 2 میلیون نفری جمعیت نیست و در کاهش قیمت ها موثر نیست. تقاضای مرغ منجمد در شهرستان 150 تن است اما 50 تن به کرج داده می شود.

وی در خاتمه گفت: کرج با توجه به اینکه اخیراً عرضه گوشت مرغ کاهش یافته نیاز به توجه دارد، البته برای توزیع سایر کالاها مشکلی وجود ندارد، نظارت بر بازار صحرایی همچنان ادامه دارد و اقدامات قانونی لازم در این زمینه انجام می شود. گرفته شده.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید