درخواست تغییر شناسنامه در استان البرز به صورت الکترونیکی می شود / ازدیاد جمعیت ثبت احوال؛ از خدمات اربعین تا گواهی اتباع خارجی


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894655

محمود محمدی گفت: اتباع خارجی مقیم البرز برای گرفتن شناسنامه و عبور از آن با ثبت نام مدارس به ثبت احوال مراجعه کردند و اربعین حجم فعالیت ها را دو برابر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود محمدی مدیرکل ثبت احوال البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: با توجه به اینکه کنگره جهانی اربعین در پیش است خدمات ویژه ای به مردم ارائه می شود.

محمدی افزود: علیرغم اینکه نیروهای ثبت احوال برای استان کفایت نمی کنند، همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی متقاضیان سفر به کربلا خواهند بود.

وی بیان کرد: اتباع خارجی مقیم البرز برای اخذ شناسنامه به ثبت احوال مراجعه کردند و عبور از آن با ثبت نام مدارس و اربعین حجم فعالیت ها را دو برابر کرد.

محمودی تصریح کرد: خدماتی مانند تعویض شناسنامه در 25 دفتر استانی و 16 دفتر مستقر در کرج ارائه می شود و هیچ گونه فرم کتبی از مردم دریافت نمی شود.

وی در خصوص کیفیت عکس های کارت ملی و گذرنامه گفت: عکس ها بدون روتوش هستند و سازمان ثبت احوال پیگیر این موضوع است تا عکس هایی با همین کیفیت ارائه شود.

محمودی با اشاره به اینکه در شهرستان های البرز نقشه های ملی رسوب داده شده نداریم، افزود: برخی از نقشه ها به دلیل عدم مراجعه شهروندان در ادارات کرج مانده است.

وی بیان کرد: بیش از 113 درصد درخواست تعویض کارت ملی در البرز ثبت و 94 درصد تحویل شده است اما شهروندان برای اطلاع با شماره 1520 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید