سهم اسفرین از وام های تملک دارایی های سرمایه ای در خراسان شمالی 14.5 درصد است.


ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883103

مسلم نوری سهم این شهرستان از تخصیص دارایی های سرمایه ای استان را 14.5 درصد عنوان کرد و گفت: با توجه به اولویت ها، میزان پیشرفت فیزیکی و تلاش دستگاه های اجرایی برای جذب اعتبارات، در نظر گرفته شده است که تخصیص اعتبارات

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری شب ترکی از اسفراین، مسلم نوری فرماندار اسفرین صبح امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اسفرین اظهار داشت: کل اعتبارات 1401 اسفرین 131 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که شامل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان می شود. درآمدهای صادراتی نفت خام و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور.

وی با اشاره به سفر هیئت دولت به استان ادامه داد: اعتبار اعلام شده شامل اعتبار مصوبات سفر نمی شود و ممکن است با اعلام اعتبارات سفر این مبلغ تغییر کند.

فرماندار اسفراین تصریح کرد: تخصیص اعتبارات امسال با محوریت پروژه های اولویت دار و تکمیل و بهره برداری از آنها است.

نوری گفت: هر اداره ای که بتواند بیشترین اعتبارات استانی و ملی را جذب کند 10 درصد بیشتر از اعتبارات مصوب آن اداره کل از سهم اعتبارات کمیته شهرسازی دریافت می کند.

وی بیشترین سهم اعتبارات شهرستان را با توجه به گستردگی و اهمیت کار در حوزه حمل و نقل و توسعه راه های روستایی، کشاورزی و توسعه آبیاری و بهره وری آن و حوزه آبرسانی و فاضلاب شهری و روستایی.



انتهای پیام/ رضا زاده

دیدگاهتان را بنویسید