سهم سرمایه گذاری بخش دولتی در گلستان اندک است

زمان: 16:01
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778832

حجت الاسلام طاهری بابیان اینکه رشد طبیعی مشکلات گلستان را حل نکرد، گفت: از آیت الله رئیسی که عدالت محور هستند انتظار داریم به محرومیت زدایی گلستان توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید علی طاهری در گفت وگو با خبرنگار گلستان ما ، با تبریک انتصاب زنگنه به عنوان استاندار گلستان ، گفت: تجربه در سطح ملی.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گلستان ادامه داد: امیدواریم خداوند این توفیق را به استاندار جدید گلستان عطا کند که در زمان حکومت استانداری گلستان تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی و رفع مشکلات استان انجام دهد. به “

حجت الاسلام طاهری یادآور شد: برای حمایت از استاندار ، حاضرم بگویم که او تمام تلاش خود را کرد ، چه به عنوان مشاور در سمت یکی از اعضای دانشگاه و چه در حوزه روحانیت و جنبش انقلابی و ما معتقدیم که اگر همه اگر کار نکنند اتفاق خاصی برای گلستان نمی افتد.

وی گفت: از روزی که این استان مستقل شد ، هر استانداری که در گلستان منصوب شده است تمام تلاش خود را برای حل مشکلات استان انجام داده است ، ما باید منصف باشیم و از تلاش های انجام شده قدردانی کنیم ، اما به نظر می رسد شایسته مردم است. به این استان پیشرفته نیست و کارهای میدانی زیادی باقی مانده است.

نماینده سابق مردم گرگان و آک کالا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از دولت محترم انتظار می رود توجه ویژه ای به استان گلستان داشته باشد و از آیت الله رئیسی که فردی عدالت خواه و به دنبال محرومیت زدایی است، انتظار داریم تا به گلستان توجه ویژه داشته باشید و رشد طبیعی مشکلات استان را حل نمی کند.

حجت الاسلام طاهری خاطرنشان کرد: در راستای شرایط استان باید اولویت بندی شود و به نظر می رسد برنامه ریزی باید با توجه به ظرفیت استان مانند بخش کشاورزی انجام شود و صنایع تبدیلی باید تقویت شود. دولت استانی قبلی شناسایی شده است، اما این اولویت ها نیاز به بازنگری دارند.

وی افزود: استفاده از سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران محلی یکی دیگر از موضوعاتی است که کارکنان دولت استانی باید به آن بپردازند. به دلیل محدودیت بودجه در دولت ، باید از سرمایه گذاران بخش خصوصی استفاده شود. سهم شرکت های بزرگ دولتی که در مناطق روستایی بسیار کوچک هستند یا اصلاً وجود ندارند.

این مقام مسئول گفت: بخش خصوصی مستقل از دولت باید فرصت مغتنمی برای گلستان باشد و حضور پررنگی در اقتصاد استان داشته باشد و امیدواریم دولت با استقبال سرمایه گذاران مواجه شود و ضعف استان در این بخش مرتفع شود. .

حجه الاسلام طاهری با گرامیداشت هفته حکمت گفت: با ایجاد هفته وحدت ، امام (ره) فرصت بزرگی را ایجاد کرد و نظام جمهوری اسلامی پرچمدار وحدت اسلامی محسوب می شود. امیدواریم با تقویت این محور شاهد وحدت بیشتر در کشور و منطقه باشیم و تا حد امکان شاهد ایجاد ملت متحد اسلامی و ارتقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید