سه اولویت اول بانک مرکزی اعلام شد؛ اصلاح نظام بانکی، تقویت ارزش پول ملی و مسائل ارزی

سه اولویت اول بانک مرکزی اعلام شد؛  اصلاح نظام بانکی، تقویت ارزش پول ملی و مسائل ارزی

روز جدید معاون جدید بانک مرکزی، طرح اصلاح نظام بانکی، تقویت ارزش پول ملی و مسائل ارزی را از مهم ترین اولویت های بانک مرکزی عنوان کرد و گفت: باید راهکارها و روش های جدیدی را برای حل این مشکل تدوین کنیم. این مسایل.”

مراسم معارفه عسگر ابوالحسنی هستیانی به عنوان قائم مقام بانک مرکزی با حضور رئیس کل و هیات عامل صبح امروز یکشنبه در ساختمان میرداماد برگزار شد.

در این مراسم رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به تجربه معاون جدید بانکی در حوزه پولی و بانکی در دوره های مختلف گفت: امیدواریم بتوانیم از تجربیات و دانش دکتر ابوالحسنی و بهره مندی از مرکز بهره ببریم. بانک برای پیشبرد منافع کشور.

علی صالح آبادی همچنین بر ارتباط موثر و راهبردی با جامعه نخبگان برای استفاده از دیدگاه های آنان در حل مشکلات تاکید کرد و گفت: در مجموعه کنونی و تیم اقتصادی دولت نگاه تعاملی و تفاهمی به تحقق اهداف کشور دارد. علیرغم برخی مشکلات، ببینید این برای آینده مثبت و امیدوارکننده است.

در همین حال معاون جدید بانک مرکزی با تشکر از رئیس جمهور و رئیس کل بانک مرکزی و تأکید بر مسئولیت بزرگ بانک مرکزی در پیشبرد اهداف و برنامه های جمهوری اسلامی در شرایط کنونی، گفت: افکار عمومی و جامعه سیاست ها و انتظارات بانک مرکزی از دولت و بخش خصوصی از این سازمان به گونه ای است که مسئولیت سنگینی را بر عهده خالق سیاست های پولی کشور می گذارد.

وی افزود: برای این کار نیازمند وحدت و همدلی بین همه ارکان بانک و استفاده از ظرفیت کارشناسی و همچنین نگاه نخبگان اقتصادی هستیم.

قائم مقام بانک مرکزی، طرح اصلاح نظام بانکی، تقویت ارزش پول ملی و مسائل ارزی را از مهمترین اولویت های بانک مرکزی عنوان کرد و گفت: برای حل این مشکلات نیازمند تدوین راهکارها و روش های جدید هستیم. . “

عسگر ابوالحسنی هستیانی به پیشنهاد رئیس کل بانک مرکزی و تصویب مجمع عمومی فوق العاده بانک مرکزی و با حکم رئیس جمهور به سمت قائم مقام بانک مرکزی منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید