«سوگند نظامی» مانند دستور مقام معظم رهبری است/ دشمنان ما پیشرفت ملت و نیروهای مسلح را نمی بینند.


ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902166

فرمانده ارتش گفت: طبیعتاً نیروهای مسلح از جمله ارتش که زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری هستند باید در اجرا و اجرای این نقشه راه نسبت به سایرین پیشگام باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم سوگند سربازی صبحانه مشترک با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه، امیر سرتیپ امیرعلیرضا صباحی فرمانده نیروی پدافند هوایی، سردار سرتیپ محمد شرفی معاون اجرایی فرماندهی انتظامی انبیاء خاتم دانشگاه. ص) نیروی پدافند هوایی ارتش با تبریک ایام آغاز امامت و ولایت حضرت صاحب الزمان (عج)، هفته وحدت و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: انتظار و ایمان به ظهور منجی را از مفاهیم عمیق انسانی ریشه دار در تمام مکاتب، ادیان و مذاهب در طول تاریخ. وی افزود: ظهور انسان کاملی که جهان را پر از عدل و بصیرت می کند، ریشه در فطرت، ادیان و تاریخ اندیشه بشری دارد.

وی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که در دوران انسداد ایدئولوژی های الحادی به پیروزی رسید، پس از قرن ها و بر اساس خواست مردم و در پرتو آموزه های اسلامی، نویدبخش پیشبرد حاکمیت الهی بر روی زمین بود. اندیشه های سیاسی، الگوهای جدید برای مردم، دین سالاری دینی را معرفی کرد و اندیشه های الحادی، التقاطی، ارتجاعی و افراطی را پدید آورد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: انقلاب اسلامی در معرفی اهداف و مفهوم صحیح انتظار، الگوسازی نسل منتظر، امید به انقلاب جهانی مهدوی و آماده سازی آحاد جامعه در ابعاد فردی و اجتماعی برای عصر آینده نقش آفرینی کرد. . انقلاب اسلامی سرآغاز شکل گیری تمدن نوین اسلامی است که با ظهور آخرین ذخیره الهی بر روی زمین محقق خواهد شد.

سرلشکر موسوی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: از دیدگاه رهبر فرزانه و فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم; هدف بزرگ انقلاب اسلامی، ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع فداکاری ارواحنا فداه است. در واقع بیانیه گام دوم نقشه راه برای رسیدن به این آرمان های بزرگ است.

وی مراسم سوگند نظامی صبحگاهی را در راستای دستور مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: طبیعتاً نیروهای مسلح از جمله ارتش که زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری هستند باید در اجرا و اجرا پیشگام باشند. برنامه های بسیار خوبی برای این کار در نیروهای مسلح و ارتش و این راهپیمایی که امروز در تمام شهرک های ارتش سراسر کشور از جمله در این دانشگاه و در دانشگاه برگزار می شود، تدوین و اجرا شده است. این میدان بر اساس دستور مقام معظم رهبری است که تحت عنوان سوگندنامه نظامی اعلام می دارد که سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران منتظر و مشتاق و آماده خدمت هستند. ردپای یگانه منجی عالم بشریت تحت فرمان معظم له و پایبندی به الزامات این آمادگی برای ظهور تاکید می کنند.

فرمانده کل ارتش به هجمه های گسترده و ترکیبی دشمنان کشور اشاره کرد و تصریح کرد: در مسیر انقلاب به سمت تمدن نوین اسلامی و فراهم آوردن زمینه ظهور آن، می توان هجمه های گسترده و ترکیبی دشمنان را انجام داد. در هر زمان دیده می شود شیطان و ظالم همیشه در راه پیامبران و انبیا و اولیای الهی ایستاده اند تا مردم را از رسیدن به هدف خداوند از سعادت باز دارند. در طول تاریخ هر بار نشان داده اند.

سرلشکر موسوی ادامه داد: در دوران انقلاب اسلامی ایران که با برهان های فراوان با ظهور حضرت مهدی (عج) نماد برجسته ظلم و نظام سلطه، شیطان بزرگ آمریکا همراه است. و فرزند نامشروع آنها رژیم دروغین صهیونیستی رهبر مبارزه با راه سعادت بشری که در نقشه راه انقلاب اسلامی ایران تجلی یافته است.

وی گفت: مهمترین راهبرد آنها ایجاد ناامیدی، شکستن مقاومت ملت بزرگ ایران، برهم زدن امنیت و برهم زدن استقلال و پیشرفت ایران است. آنها به دنبال سلب امنیت و امید از این ملت و شکستن جایگاه آن هستند، اما ملت ایران با زیرکی خود دست آنها را به خوبی خوانده و با همه دشمنی ها، امیدوار، مستقل و مقاوم است. پرچم سه رنگ منقش به لا اله الا الله بر بام ایران و ایران عزیز به اهتزاز درخواهد آمد و ایرانیان به آب و خاک خود، به کشور خود، به نظام و انقلاب خود، به استقلال و امنیت خود سربلند و استوار خواهند بود. از ارزش های آنها دفاع خواهد کرد و از آرمان های خود دفاع خواهد کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر سربلندی ملت ایران در مصیبت ها و مصائب گفت: ملت زیرک، صبور و فداکار ایران در این سال ها آزمایش های زیادی را تجربه کرده و به همه آن ها افتخار می کند. یقیناً بر پیکر این ملت رشید زخم هایی وارد شده است. زخم ها مرهم می شود و همه این بلاها به کارنامه سیاه آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی کودک کش اضافه می شود و روزی می رسد که با هم تسویه حساب کنیم و شما جوانان عزیز آن روز را با خودتان ببینید. چشم و شما مردم در این میدان خواهید بود.

سرلشکر موسوی نیروهای مسلح را رفیق و پشتیبان یکدیگر می داند و می گوید: ارتش، سپاه، بسیج و فرجه. آنها برادر، همرزم، حامی و پشتیبان یکدیگر هستند و برای حفظ امنیت کشور و مقابله با تهدیدات در خط مقدم ملت هستند. نیروهای مسلح یک واقعیت واحد هستند، آنها با یک فرماندهی ماموریت ها را انجام می دهند و قبل از مرگ یکدیگر و قبل از مرگ ایران و ایرانی برای یک هدف هستند.

وی افزود: نیروهای مسلح در راه دفاع از استقلال، تمامیت ارضی، حفظ دستاوردهای انقلاب، صیانت از مظلومان جهان، مقابله با ظالمان و مستکبران و حفظ امنیت، آرامش و سربلندی مردم جان خود را فدا خواهند کرد. ملت بزرگ ایران و آری پرچم ایران را برافراشته.» ما در پیشگاه خداوند بزرگ و قرآن کریم سوگند یاد کرده ایم که این ارزش ها را حفظ کنیم و متحد و یکپارچه دست در دست هم در خط مقدم ملت ایستاده ایم. تا آخرین قطره خون

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: دشمنان ما پیشرفت این ملت و وحدت ملت و نیروهای مسلح را نمی بینند، می بینند که ملت عاشق نیروهای مسلح است و نیروهای مسلح مردم را دوست دارند و یکی از اهداف آنها حفظ و حراست است. تضعیف امنیت، سرگرمی، هزینه و در نهایت تضعیف قدرت دفاعی کشور.

ما اجازه هیچ گونه مداخله یا تجاوز به بیگانگان را نمی دهیم

سرلشکر موسوی افزود: عمق راهبرد دشمن در ناامنی این است که با جنگ تلفیقی و روش های نوین توان دفاعی کشور را تضعیف کند و از این طریق مقاومت ملت ایران را در هم بشکند و با تضعیف انسجام داخلی نقشه های شوم خود را عملی کند. برای آنها ارتش هیچ فرقی بین ارتش و پلیس نیست. اما ما ایرانی هستیم، به دین، کشور و مردم خود متعصب هستیم و اجازه هیچ گونه دخالت و تعرضی به هیچ بیگانه ای را نمی دهیم.

شب غیبت، شب امتحانات سخت است

وی در شب امتحانات غیرحضوری گفت: عصر امتحانات غیرحضوری شب امتحانات سختی است، گاهی اوقات فراز و نشیب های غیرمنتظره ای دارد. در دوران غیبت، در امتحان و طغیان، مردان چنان در کوره حوادث غوطه ور می شوند که دیگر در هیچ طغیانی لغزش، سقوط و گمراهی نمی کنند و شایسته و سزاوار ظهور هستند و بهره خواهند برد. دوران ظهور

فرمانده ارتش افزود: دوران غیبت، دوران شناسایی و راستی آزمایی است. این عصر شناخت است، این عصر جدایی و جدایی است، یعنی منتظران واقعی با اعمالشان از دیگران جدا می شوند و شناخته می شوند; آنچنان در آتش وسوسه ها و وسوسه ها آزمایش می شوند که آلودگی ها از آنها زدوده می شود و به آنچه شایسته تجلی است تبدیل می شوند.

سرلشکر موسوی ادامه داد: کلیدی ترین ویژگی این افراد و محکم ترین ریسمانی که آنها را از سقوط نجات می دهد و آنها را شایسته ظهور و ایستادن در جایگاه آقا امام زمان (عج) می کند، چنگ زدن به ریسمان ولایت است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه خورشید تابان ولایت که امروز در شخصیت نائب مبارک آقا امام زمان (عج) مقام ولی فقیه و بزرگترین نعمت عصر ما تجلی یافته است، گفت: از خداوند بزرگ می خواهیم. برای موفقیت و لیاقت نظامی این سبط پاک حضرت زهرای عطار (سلام الله علیها). به ما دادن

در پایان این مراسم سرلشکر امیر موسوی با اهدای لوح به سردار سرتیپ شرفی هفته فرماندهی انتظامی را به فرماندهان و افسران نیروی انتظامی تبریک گفت.
مراسم عهد مشترک صبحگاهی نظامی برای تجدید میثاق با حضرت صاحب الزمان (عج) و تبیین مقام امامت و ولایت صبح امروز به طور همزمان در تمامی یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید