«سوگ یاس نبوی» در 60 امامزاده لرستان اجرا می شود


ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915820

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به اعزام 50 مبلغ به نقاط مختلف استان گفت: نمایش «شکایت یاس نبوی» در 60 امامزاده لرستان اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به ایام فاطمیه گفت: همزمان با ایام فاطمیه برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در نظر گرفته شده است که یکی از برنامه ها سوگواری برنامه یاس نبوی است. که در 60 امامزاده لرستان اجرا می شود.

وی افزود: در دهه اول و دهه دوم برنامه های متنوعی در امامزادگان برگزار می شود اما بیشتر برنامه های امامزادگان برجسته است و این برنامه ها شامل سخنرانی، روضه خوانی، مداحی و برنامه های فرهنگی است.

معاون فرهنگی خیرین و امور خیریه لرستان تصریح کرد: یکی از برنامه های پیش بینی شده برای این ایام اعزام مبلغان به مدارس و کلاس هایی است که در خصوص مسائل دینی با محوریت ایام فاطمیه صحبت می کنند.

حجت الاسلام عباس زاده بیان کرد: راه اندازی کاروان های عزاداری از دیگر برنامه هایی است که در ایام فاطمیه انجام می شود که هیئت های مذهبی در اجرای این برنامه مشارکت دارند.

وی با اشاره به اعزام 50 مبلغ گفت: در هر یک از مکان های متبرکه 20 برنامه مختلف اجرا می شود و مبلغان اعزامی مسئولیت اجرای برخی برنامه ها از جمله سخنرانی و پاسخگویی به سوالات و شبهات را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید