سپاه مدعی دفاع از انقلاب اسلامی است/ حماسه های امروز سپاه رنگ عاشورا است


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814512

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه سپاه مدعی دفاع از انقلاب اسلامی است، گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام رحمت اله صادقی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی با تبریک عید سعید فطر و ولادت با سعادت امام حسین (ع) با اشاره به برخی ویژگی های سپاه پاسداران و دو قول زرین امامان انقلاب اسلامی درباره سپاه گفت: این هم طلای مهمی است. گفت: من 100 درصد از ارتش راضی هستم و اینطور فکر نمی کنم.


* سپاه مدعی دفاع از انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: رهبر معظم انقلاب دو سال پیش در دیدار با فرماندهان سپاه اعلام کردند که از سپاه رضایت 100 درصدی دارند. حسین (ع) را روز پاسدار نامیده اند.

وی افزود: در جلسه ای که حضرت آقا این جمله را فرمودند شرکت کردم. بلافاصله پس از دستور اعلیحضرت زهری، حاضران در تکبیر گفتند که حضرت آقا فرموده اند، اما من قانع نیستم که سپاه باید در حال پیشرفت به ارتفاعات بالاتر برود و من انتظار دارم که نرود. ، اما صدها بار در پیشرفت و پیشرفت انقلاب اسلامی به ویژه در مسائل معنوی.


* امام حسین (ع) پاسدار انقلاب اسلامی پیامبر اکرم (ص) بود.

وی در ادامه با بیان اینکه با ولادت امام حسین(ع) انفجار عشق، ایمان و ایثار به وجود آمد، خاطرنشان کرد: از نظر عارف امام حسین(ع)، شهادت با ولادت به معنای ایثار نیز هست. ، آزادی و آزادی متولد شد. از آنجایی که در آن زمان پیامبر گرامی اسلام (ص) نهضت و انقلابی به وجود آورد که امام حسین (ع) با نام زیبای این روز به عنوان روز بزرگداشت، پاسدار انقلاب اسلامی پیامبر اکرم و امام خمینی (ره) شد. پاسدار نه سپاه. مانند امام حسین (ع) پاسدار انقلاب اسلامی ایران باشید.

حجت الاسلام صادقی افزود: این یعنی اینکه ما باید در سپاه بگوییم ما پاسدار هستیم، چون می خواهیم مثل امام حسین (ع) باشیم، چون من (ع) پایه مکتب آزادی و این آزادی را دارم. امروز سپاه در همه عرصه ها دارد، ایثار، ایثار حماسه امروز سپاه هم رنگ عاشورایی دارد.

وی ادامه داد: روز پاسدار، روز علی اکبر (ع)، روز قاسم بن حسن (ع)، روز کمر بنی هاشم (ع)، روز شهید حاج حسین هرازی، روز ولادت حاج قاسم سلیمانی روز شهید حججی روز شهید حزاب و شهید افشار و شهید میثمی و این روز روز مسلمین ابن عقیل و حبیب بن مظاهر است که متولیان مدرسه و لشکر بودند. امام حسین (KATO).


* پاسداران راوی سال های حفاظت مقدس هستند

در خصوص ویژگی های سپاه پاسداران باید گفت که پاسدار شغل نیست، وظیفه است، پاسداران سر کار نیستند، بلکه عاشق هستند. او دوست مردم است، پاسداران عزیز ما در غم و شادی مردم شریک هستند، آنها پناهگاه و یار مردم بیرون از خانه و معلم خانواده خود در خانه هستند، نگهبانان راوی سال دفاع مقدس

وی افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سنگرها و عرصه های مختلف از جمله جهاد، تبیین و کمک های مومنانه در سیل، زلزله و روزهای ابتلا به بیماری های قلبی عروقی دفاع می کند. آنها جان خود را فدا کردند تا حسینی شوند و امروز نیز به پیروی از شهدا و پاسداران دوران دفاع مقدس در سنگرهای محرومیت زدایی، در سنگر بصیرت و جهاد، در سنگر جنگ نرم، مردم را یاری می کنند. حفاظت. انقلاب اسلامی، ولایت مداری و اطاعت، کاری را که در دوران دفاع مقدس انجام دادند، امروز با شتاب بیشتری در عرصه های دیگر انجام می دهند.

پایان میخانه /

دیدگاهتان را بنویسید