سپاه نهادی که نتیجه خوبی از انقلاب اسلامی گرفت/مسئولیت میدان آزمایش است


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823189

آیت الله عبادی با بیان اینکه همه می دانیم که در بین همه نهادها، کسی که نتیجه خوبی گرفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: امام بزرگوار نیز این نمره را در همان زمان پیش خود نوشتند و فرمودند: اگر سپاه نبود، دولتی نبود «و ما آثارش را هم می بینیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هوارستان، سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: توجه و توجه داشته باشند. .

وی افزود: اگر به حقیقت دین و اسلام توجه کنند که انقلاب ما دین و اسلام ماست و اگر عمل کنیم و به آن پایبند باشیم نتیجه تضمین شده است؛ موفقیت و پیروزی بالاتر است نه پایین.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خداوند این نعمت را به ما داد و در زمان ما به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی دنیا را متحول کرد و همه ما به صورت فردی، جمعی و در قالب بدنه و نهاد مورد آزمایش قرار گرفتیم.

آیت الله عبادی گفت: البته برای همه خواندنی است. در مقابلش نوشته شده که چقدر این انقلاب شده و هرکس هر چقدر هم عمل کرده، نتیجه اش کاملا مشخص است. هر نهادی که پایبند به اصول باشد، «انقلاب بود و نتیجه اش مشخص است.

وی گفت: همه می دانیم که در بین همه نهادها، آن چیزی که نتیجه خوبی می گیرد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امام اعظم نیز در همان زمان این نمره را در مقابل ایشان نوشتند و فرمودند: اگر سپاه نبود، دولتی نبود. آنچه ما نیز می بینیم اثرات آن است.

آیت الله عبادی گفت: الحمدلله نهادهای دیگری هم هستند که به صورت مطلق یا نسبی نتایج خوبی به همراه داشته اند و بسیاری از افراد، جریان ها، سیاستمداران، نهادها در انواع لباس ها متأسفانه نتیجه شایسته ای را حفظ نکردند و دلیل آن هم این است که اطاعت کردند. کار درست را انجام ندادند، کار درست را انجام ندادند.

وی با بیان اینکه هر مسئولیتی زمان و مدت مشخصی دارد، افزود: مسئولیت ها میدان آزمون است و یک نفر می تواند بهتر از هر فرد دیگری در این زمینه به نتیجه برسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خدای ناکرده در این شرایط جدید که شرایط کشور، منطقه و جهان تغییر کرده است، فرمانده جدید سپاه استان حداکثر استفاده را خواهد کرد تا حرف را درست بلند کند. و دروغ را باطل کن».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید