سپاه پاسداران؛ ساختار محوری و بازدارنده


ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813315

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سپاه پاسداران به عنوان یکی از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس به ساختاری بسیار اساسی با قدرت بازدارندگی بالا تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر عزیز نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز با استقبال از ورود شعبانیه و دنیا پاسدار گفت: همواره تاکید داریم که امنیت امروز جمهوری اسلامی زاییده اقتدار آن است.

وی گفت: به گفته وی امروز ایران در دنیای پرتلاطم و بحرانی امروز در رأس امنیت قرار دارد، امنیتی که در سایه اقتدار و اقتدار حاصل شده است که یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و هشتمین کشور است. سال دوران حفاظت مقدس».

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: اکنون کشورها و مردم جهان با تکیه بر توانایی های درونی و باطن خود، از جمهوری اسلامی ایران الگوبرداری می کنند که چگونه در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کنند و در عوض به دشمن نگاه کنند. با استفاده از امنیت.» و ملت های خود را تقویت کنند.

امیر نصیرزاده گفت: اکنون کشورها و ملت های جهان با الگوبرداری و بهره مندی از دستاوردهای ارزشمند و اجتناب ناپذیر ایران اسلامی در صدد افزایش اقتدار و تامین امنیت خود هستند.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یکی از ارزشمندترین دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: به فرموده امام خمینی (ره) دفاع مقدس یک نعمت الهی است زیرا منجر به شکل گیری بازدارندگی شده است.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سپاه پاسداران یکی از این چند ساختار کلیدی است که نقش موثری در بازدارندگی داشته و به رسالت خود به خوبی عمل کرده است.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید