سپاه پاسداران برای خنثی کردن قیام تکفیری ها خوش درخشید


ساعت: 17:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823655

بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه ای تاکید کرد: سپاه پاسداران برای خنثی کردن قیام تکفیری ها خوش درخشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 11 اردیبهشت تاکید کرد که این نهاد شریف در کنار سایر نیروهای مسلح همچنان چشم به چشم دشمنان انقلاب اسلامی است. کشور، مردم و نظام اسلامی.

در این بیانیه به رسالت خطیر و مؤثر این نهاد انقلابی در برقراری، حفظ و تداوم انقلاب اسلامی اشاره شده و آمده است: نقش مستمر و تعیین کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حیات پربرکت بیش از 4 دهه انقلاب اسلامی است. نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی که با قدرت و قدرت ادامه دارد.

این بیانیه با تبیین فلسفه وجودی سپاه، برنامه‌های مؤثر و هوشمندانه این نهاد انقلابی را در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی در دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و سپس حضور سازنده در امر بازسازی بیان می‌کند. وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از کیان اسلام و جبهه مقاومت برای خنثی کردن اغتشاشات تکفیری و اقدامات علیه عناصر تروریستی استکبار درخشید و این امر باعث ایجاد نقشه های ماندگار، خشم و خشم علیه دشمنان نظام استکباری شد. و برخی از آنها

دستاورد درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته نشان می دهد که این نهاد انقلابی و رسمی در دفاع از انقلاب اسلامی و ایستادگی هوشمندانه در برابر تهدیدات و آشوب های مختلف دشمن با قدرت و توان همه طرح ها و پروژه ها ادامه دارد. اعتماد مغزی دشمن، دیگری را خنثی می کند و از هیچ تهدید و تحریمی در این راستا نمی ترسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید